maanantai 15. marraskuuta 2010

marraskuu

mä oon vaan maailman surkein päivittämään näitä mun tekstejä.. ystäväni laiskuus on viihtynt seurassani hyvin viime aikoina, hah.
mistäs sitä sitten alottaisin, varmaan siitä edellisviikosta, kun olin lasten ja isoäidin kanssa :)

Se viikko oli erilainen, mutta hyvällä tavalla erilainen, jotenkin paljon rennompi, vaikka yhtä paljon tein tunteja kun ennenkin. tai no, kai se on rentoa, jos on melkein koko ajan kaksi aikuista valvomassa 1-2 lasta. työpäivät oli oikeestaan 8-14 ja sitten jatkoin 17-21 paitsi tiistaisin ja torstaisin kun olin koulussa. oli kivaa, että oli kolme tuntia vapaata keskellä päivää.. pystyin käymään melkein joka päivä lenkillä, skypettelemään kavereiden kanssa ja tekemään kaikkea muuta kivaa ja rentouttavaa :)

välillä olin lasten kanssa yksin, kun isoäiti hoiti omia asioitaan ja välillä taas sain lopettaa työpäivät tuntiakin aikaisemmin. tulin isoäidin kanssa tosi hyvin juttuun ja juteltavaa riitti. keskiviikkona käytiin eläintarhassa ja se oli ihan mieletön paikka, oli giraffeja, norsuja, apinoita, leijonia.. melkein mitä vaan eläimiä, musta tuntui että mä olin enemmän innoissani niistä eläimistä kun itse O :D
torstaina mua laiskotti, enkä jaksanut mennä kouluun, joten lähdettiin Saksalaisen J:n kanssa North Gaten ostoskeskukselle. syötiin isot annokset spaghettia tomaattikastikkeen ja lihapullien kera. ne lihapullat oli maailman suurimpia, mutta hyvälle ne myös maistui :D käytiin myös kiertelemässä vähän kauppoja, mutta oman huonon rahatilanteen vuoksi, ostin vaan yhden joululahjan Suomeen lähetettäväksi. Se oli kivoin ja rentouttavin ilta pitkään aikaan, oli hyvä että skippasin koulun :D

perjantaina lopetin työt vasta 21, joten katsoin vaan leffan koneelta. oon katsonut täällä niiin paljon leffoja, mut luulen että se tekee mulle vaan ihan hyvää. Lauantaina hostäiti tulikin jo takasin kotiin. mä lähdin viettämään iltaa J:n kanssa, oltiin syömässä meksikolaisessa ravintolassa ja sen jälkeen mentiin maailman parhaimpaan jätskipaikkaan jälkkärille. siellä on oikeesti niin tajuttoman hyvää jätskiä, että viikonloppuisin jonot liikkeeseen on kymmeniä metrejä :D jätskien jälkeen mentiin käymään tatuointiliikkeeseen katselemaan kuvia, enkä vieläkään löytänyt mieleistäni. niinpä varasin suunnitteluajan seuraavalle lauantaille. menin J:n luo yöksi ja seuraavana aamune menimme yhdessä au pair tapaamiseen, jossa ei taaskaan ollut mitään järkeä. hengailtiin vaan meidän LCC:n luona ja syötiin herkkuja. samalla kysyin LCC:ltäni onko mahdollista, että voisin lähteä täältä 3,5 viikkoa aikasemmin kotiin, (alustavasti puhuttu kahdesta viikosta) koska mun on oikeesti pakko löytää joku työpaikka ennen kun muutan takasin omaan asuntooni. hän lupasi selvittää asian. illalla mentiin J:n kanssa northgate ostoskeskukseen ja ostin kasan lisää joululahjoja.

Nyt päästiinkin "jo" viime viikkoon. viikko meni ihan normaaleissa merkeissä, ei mitään sen erikoisempaa. oli ihan kiva palata takaisin vanhaankin rytmiin. keskiviikkona meille tuli illallisvieraita ja lupasin K:lle, että teen jälkiruoan. niinpä leivoin siis mustikkapiirakkaa ja ilokseni voin myös todeta, että se oli kyllä aika hyvää(sain niin hyvän reseptin siskoiltani). torstain olin koko päivän molempien lapsien kanssa, koska oli pyhäpäivä,eli ei koulua, mutta se tarkoittin myös sitä että mulla oli vapaata koulusta, jeee..

Perjantain työskentelin 2-10. oli kiva päivä lasten kanssa ja nautin kun sain taas tehdä illallista ja jälkiruoaksi oli hedelmäsalaattia kermavaahdon kera, nam. kymmenen jälkeen lähdin J:n luo, katsottiin leffa ja syötiin pizzaa ja jätskiä.. namnamnam.
Lauantaina lähdettiin downtowniin ostoksille ja löysin kaikki viimeiset joululahjat, jeee! maistoin myös starbucksin joulusesonki piparminttukaakaota ja voin kertoa, että se oli hyvää. mentiin bussilla takaisin kotiin ja lähdettiin sinne tatuointiliikkeeseen, johon mulla oli aika, mutta ihme ja kumma tatujoitsijani oli joutunut ruuhkaan, joten J ei voinut jäädä odottamaan kanssani. Pian hän sieltä kumminkin jo saapui ja käytiin yhdessä läpi kuvat, jotka olin hänelle lähettänyt. tatujoitsijani on nainen ja oon siitä niin innoissani, Suomessa kun he ovat aika harvassa. Se hetki oli kumminkin aika pikainen ja nyt olen menossa sinne huomenna eli tiistaina uudestaan ja jos päästään yhteisymmärrykseen, niin voi olla, että sitä aletaan tekemään jo HUOMENNA! niiin jänskää. näette sen sitten joskus ku sen on valmis ;) lauantai illan tein joulukortteja ja paketoin viimeiset joululahjat, jotta saan ne tällä viikolla postiin, rento ilta.

Sunnuntai oli kiva päivä, koska skypetin ekaa kertaa koko tän kolmen kuukauden aikana, mun äidin, isän ja pikkuveljen kanssa. oli niin hauska nähdä heidät pitkästä aikaa ja kuunnella mun isän aina niin hyviä vitsejä :D olin koko sunnuntain jotenkin tosi väsynyt ja vietinkin melkein koko päivän leffoja katsellessa (katsoin 3 elokuvaa) . kävin myös kävelyllä yliopistoalueella ja siellä oli kyllä ihan mielettömän kauniita rakennuksia :)

nyt on taas uusi viikko ja pelkäänpä, että oon tulossa kipeeksi. mikä ei kyllä sovi, kun perjantaina pitäisi lentää lasten kanssa San Fransiscoon. Käytiin O:n kanssa pankissa vaihtamassa mun viimeset eurot dollareiksi, koska tarvin ne mun tatuointiin :D paras yllätys oli kun tultiin kotiin ja postilaatikossa odotti kirje ihanalta ystävältäni. se oli kyllä niin päivän pelastus ja koko loppu päivän olin hyvällä tuulella vain ja ainoastaan sen ansiosta<3

nyt odotan jännityksellä aletaanko me tekemään mun tatuointia huomenna ja lisäksi pitäisi saada joululahjat postiin ennen San Fransiscon reissua. tämän viikon jälkeen oon entistä köyhempi :D niiin ja liput philadelphiaan jouluksi on ostettu, odotan sitä viikkoa kun kuuta nousevaa!

3 kommenttia:

  1. SE PIPARMINTTUKAAKAO ON SYNTISEN HYVÄÄ!! mmmm namnamnam. ps jouuuuluuukuuuu, en malta odottaa!! ^^

    VastaaPoista
  2. NIIN ON!<3 en malta kanssa odottaa.. toivon vaan että mulla on ees vähän rahaa kun pääsen sinne eli älä suunnittele mitään kallista, mulle kelpaa sellanen rento perus hengaus ;)

    VastaaPoista
  3. En suunnittele, oon ite varmaan enemmän broke ku muut yhteensä! :D

    VastaaPoista