sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Miks mulle käy aina näin..?

Taas on viikko takana päin ja voin kertoa, että aika mielenkiintoinen viikko olikin. Siihen on kuulunut paljon iloa, mutta myös lievää ahdistumista.

maanantaina oli viikon normaalein päivä. täällä oli melkoisen syksyinene ilma, oli mielettömän tuulista ja oksat ja lehdet lentelivät pitkin katuja. oli superlaiskalla tuulella, enkä jaksanut mennä aamupäivällä O:n kanssa ulos vaan vietettiin päivä sisällä leikkien. iltapäivä meni kului myös molempien lasten kanssa sisällä, koska ilma oli niin hullu.. työpäivän jälkeen kaipasin kumminkin raitista ilmaa ja lähdin lenkille. Oli kyllä niin tuulista, että hyvä etten lentänyt itse tuulen mukana :D olin kumminkin ylpeä siitä, että lähdin juoksemaan ja lenkin jälkeen oli hyvä fiilis. otin pikasuihkun ja lähdettiin tyttöjen kanssa yllätys, yllätys starbucksiin kahveilemaan. mukana olivat tytöt: norjasta, tanskasta ja saksasta. ilta oli todella mukava kaiken kaikkiaan ja on kiva viettää aikaa tyttöjen kanssa joiden kanssa tulee hyvin juttuun :)

tiistai aamupäivä sujui normaalisti. oltiin O:n kanssa kävelyllä ja iltapäivällä molempien lapsien kanssa puistossa.. päivä oli ihana, kunnes.. menin kouluun. tunnin kuluivat tooodella hitaasti ja kun vihdoin pääsimme kotiin, tuli toinen meidän luokan pojista kysymään, että oisko mulla hetki aikaa jutella. sanoin, että tietysti on. no, hän sanoi, että haluaa viedä mut kotiin ja, että hänellä on mulle jotain annettavaa.. olin silleen, et okei kai mä voin tulla (TYHMÄ MINÄ).
no, tää poika sitten toi mut kotiin ja antoi annettavansa, ettekä ikinä usko mikä se oli: KÄSIRASVA TUUBI!!!! :DD hän myös sanoi, että haluaa tuoda mut kotiin joka kerta koulun jälkeen ja olin niin shokissa koko asiasta, että ainut mitä sain suustani sanottua oli: ai oikeesti vai?? täähän vois olla ihan hieno juttu, mutta mua ei vois vähempää kiinnostaa tää poika, joten se ei siis ole!! kun pääsin ovesta sisälle en voinut kun revetä nauramaan.. kuka oikeasti ostaa tytölle, jonka kanssa on jutellut ehkä 10 minuuttia käsirasvaa??? kysynpä vaan. no ei tää vielä tähän loppunut. sitten tuli viestiä, että oli kiva jutella plaa,pla,plaa... ja mä päätin, että teen heti selväksi sen, että mua ei kiinnosta, joten lähetin takaisin viestin, että oli myös mukava jutella, mutta tällä hetkellä en halua muuta kun kaverisuhteita. ei mitään vastausta.
no myöhemmin tuli sähköposti missä oli piitkä runo ja mua alkoi ahdistaa. kerroin tälle pojalle, että mun hostäiti on sitä mieltä, etten voi kulkea "vieraiden" miesten kyydissä ja, että seuraavan tunnin jälkeen menen tyttöjen kanssa bussilla niin kuin aina ennenkin. siihen se vastasi vaan, että kutsu mut kylään niin sun hostäiti näkee millanen tyyppi oon. voin kertoa, että EN ole kutsumassa!

keskiviikko sujui normaaleissa merkeissä, päivällä oltiin kerhoilemassa ja illalla olin kyläilemässä Suomalaisperheen luona ja sain uunituoretta ruisleipää :) sitten tuli torstai ja uusikoulupäivä, jota odotin kauhulla. eikös hän taas tullut tunnin jälkeen kysymään, voinko viedä sut ja sun ystäväsi kotiin? onneksi meitä oli 6, joten ei oltais mitenkään mahduttu. olin muutenkin tosi vaivaantunut koko tilanteesta, koska olin juuri sanonut etten voi kulkea sen kyydillä enää. no sitten tuli taas viestiä: vaikutit jotenkin siltä, että oisin häirinnyt sua, käyttäydyit ihan eri tavalla kun ennen.. oikeesti Tiia, haluun mennä sun kanssa huomenna syömään ja selittää miksi käyttäydyn näin ja mitä haluan susta. kun olin lukenut ton viestin, tunsin itteni todella todella ahdistuneeksi. en ole näkemässä tätä poikaa kun vain ja ainoastaan pakollisesti koulussa ja sinnekkään en haluaisi enää mennä. en voi ymmärtää, että jos oon sanonut etten halua kun kaverisuhteita, niin mitähän hän voi musta sitten haluta??? odotan jo kauhulla ens viikon tunteja :/
en voi ymmärtää miksi kaikki oudot ihmiset löytää mut aina?? oon joku friikki-magneetti ilmeisesti. että sellasta täällä tällä viikolla.

perjantaina oli taas normityöpäivä 12-8. aamulla yritettiin epätoivoisesti löytää meille halloween asuja, mutta ne oli ihan törkeen kalliita, väärän kokosia tai liian seksikkäitä. siks sonnustauduinkin oikeestaan vaan omiin vaatteisiini ja ostin lisäksi pientä merirosvorekvisiittaa. koko perjantai illan olin vaan kotona, koneella ja lueskelin. lauantaina lähdin aamulla ekaksi lenkille, sitten saksalaisen J:n luokse kaivertamaan kurpitsoita, haettiin myös lounaaksi vähän pizzaa ;> päivä oli oikeen mukava ja illalla lähdettiinkin sitten kotibileisiimme. bileet olivat hauskat, paljon ihmisiä, ruokaa, juomaa. oli hauskaa tutustua taas uusiin ihmisiin, ainut pikku ongelma oli, että ystäväni alkoholi ei oikeen tykännyt nousta päähäni, mutta ilta oli hauska ilman humalassa olemistakin :)

tänään olen ollut koko päivän kotona, skypetellyt kavereiden kanssa ja pian olis tarkoitus lähteä vähän ulkoilemaan:) ensi viikko on aika mielenkiintoinen kun hostäitini on konferenssissa ja hänen äitinsä tulee tänne minun ja lasten kanssa viikoksi. en ole koskaan ennen tavannut häntä, joten toivottavasti tullaan juttuun. kuulemisiin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti