tiistai 17. elokuuta 2010

Ensimmäiset päivät perheessä

Sunnutaina lähdettiin K äidin kanssa ajelemaan kohti San Fransiscoa tapaamaan poikia ja M isää. Koska oli kaunis päivä K päätti viedä minut pidemmän reitin kautta ja samalla käytiin vähän ihailemassa mäellä kauniita maisemia.

Golden Gate Bridge

Perille päästyämme kävimme tilaamassa viereisestä ravintolasta Mexicolaista ruokaa. Sain päättää, että otanko paistettua kanaa vai oonko seikkailuhaluinen ja maistan kanaa suklaakastikkeessa. Tietenkin piti valita jälkimmäinen vaihtoehto ja se oli muuten oikeesti tosi hyvää (eikä maistunut suklaalta) :) Kun mentiin sisälle isän luo pienempi O oli vielä päiväunilla, mut isompi M oli jo hereillä. Hän aluksi vähän ujosteli mut ruokailun jälkeen esitteli jo mulle taloa reippaasti. Pienempikin heräsi pian, mutta ei varmaan edes tajunnut että kuka mä olin :) samalla selvisi, että kun pojat lähtee isänsä kanssa perjantaista tiistaihin Hawajille, niin voin myös viettää ne päivät isän talossa San Fransiscossa jos tahdon. en oo vielä päättänyt, että missä sitä olis.. hienoa kun ei tunne ketään niin kai se on ihan sama, että missä sitä hengaa :D
Illallisen jälkeen lähdimme takaisin tänne Berkeleyn kotiin ja M esitteli vielä tämänkin kodin mulle. sitten olikin jo aika mennä nukkumaan.

Maanantaina syötiin aamupalaa ja pian sen jälkeen jäinkin jo ekaa kertaa lasten kanssa yksin. O ei oikeen tykännyt ajatuksesta, että äiti lähti pois ja tällänen outo ihminen jäi heidän kanssaan kotiin. 20 minuutin itkukonsertin jälkeen sain O:n rauhoitettua, kiitos M:n hyvien neuvojen. Syötiin välipalaa, leikittiin, syötiin päivällistä ja sitten K tuli laittamaan O:n päiväunille ja lähti takaisin töihin. Leikittiin M:n kanssa tarrakirjalla, piirrettiin ja rakennettiin pahvilaatikosta autopesula, siitä tuli niin makee :) Onneksi O ei herännyt ennen kun K tuli takaisin kotiin. Illalla lähdettiin kauppaan ja sen jälkeen mentiin vielä puistoon, mun ei olisi tarvinnut lähteä mukaan koska työaika oli jo ohi, mut mielelläni menin mukaan :)

Tänään tuli pikkunen äkkilähtö San Fransiscoon, kun K ei ollut oikeen ajatellut
aamuruuhkia. meidän piti lähteä 9.00 mut lähdettiinkin jo 8.20 ja silti K myöhästyi hammaslääkäri ajastaan. Mä kuljeskelin lasten kanssa sen aikaa pitkin San Fransiscon katuja ja yritin olla eksymättä kun ei ollut mitään hajua koko kaupungista :D käytiin syömässä välipalaksi mustikkamuffinssit ja jatkettiin taas kävelyä. Olin vähän peloissani, että miten O reagoi kun taas
jää kahdestaan mun kanssani, mutta hän istui ihan kiltisti rattaissa ja M:kin oli suht nätisti :D Hammaslääkärin jälkeen lähdettin ajamaan K:n ystävän luo Petalumaan, sinne oli vähän reilun tunnin matka. Siellä vietettiin koko päivä uima-altaalla oleskellen, syöden, lasten kanssa leikkien.. K:n ystävällä H:lla oli kaksi lasta, josta pienempi noin 7 vuotias poika tais tykästyä muhun enemmän kun mun host-lapset, koska hän halusi koko ajan pelata mun kanssa futista ja istua sylissä :D Reissulla tapahtui myös edistystä, koska O piti mua kädestä kiinni monta kertaa ja pyysi kerran päästä syliinkin. Kyllä tuntuu noin pienet asiat hienoilta :) lähdettiin sieltä noin viiden aikaan kotiin ja tultiin syömään illallista. Nyt kauhulla odotan jo huomista päivää kun jään lasten kanssa taas kotiin, o-ou!! : D

1. miten musta tuntuu, että sulla menee ihan sikahyvin ja me ollaan täällä idässä kärsimyksen kynsissä.. :D

r

ps sait sen HOUSEBOOKIN, tää on niiiiin unfair..

2. ÄLÄ katkeruus on edelleen olemassa LAHJASTA ja BOOKISTA!

3. No siinä housebokissa on vaan hullusti kaikkia sääntöjä ja ohjeita, ette te sellasta ois halunnut :D