tiistai 28. joulukuuta 2010

Hengailua Friscossa

Niinkun teräväsilmäsimmät ehkä huomasivat, olen hieman muuttanut blogin ulkomuotoa.. nyt se näyttää huomattavasti enemmän multa + on paljon selkeämpi. Toivottavasti tekin tykkäätte :)

Täällä hengataan San Fransiscossa. Eilinen päivä meni aika sekavanlaisiassa tunnelmissa ton reissaamisen jälkeen ja yllätys yllätys matkalaukkukin katosi takaisin tullessani. Se palautettiin kuitenkin suoraan kotiovelle eilisen päivän aikana, joten oikeestaan mua ei yhtään haitannut ettei mun tarvinnut raahata sitä lentokentältä tänne.
Pidin itseäni väkisin eilisen päivän hereillä, jotta pääsisin tähän normaaliin rytmiin edes vähän takaisin. Puoli ysiltä olin kumminkin niin poikki, että oli pakko ummistaa silmät ja seuraavan kerran heräsinkin sitten aamulla 10.30. Tuli siinä nukuttua sitten sellaset 14 tunnin unet, hups :D

Tää päivä menee kyllä ihan oleilun merkeissä. Yllättäen täällä sataa niin ei oikeen kiinnostais lähteä edes ulos, mutta mun on kyllä pakko löytää ruokakauppa, täällä kun jääkaappi näyttää melko tyhjältä, enkä kyllä ees kehtaa syödä mun hostisän ruokia. Nii ja ainiin, arvatkaas mikä ihana yllätys mua odotti täällä kun tulin "kotiin"? Keittiönpöydällä mua odotti kuohuviinipuollo laseineen, sekä kirjekuori jossa oli 80 dollaria. Melkosen kiva yllätys raskaan matkustuspäivän jälkeen, varisinkin kun en ees odottanut mun hostisältä mitään:)





Huomenna meen sitten hakemaan J:n Oaklandin lentokentän bart-asemalta. Niin kivaa saada kaveri tänne. Luvassa varmaan San Fransiscon nähtävyyksiä + uudenvuoden viettoa. Kaikki suunnitelmat on kyllä vielä vähän auki, mutta eiköhön me jotain kivaa keksitä:)
Lisäksi huomenna luvassa skypeilyä parhaimman tytön kanssa, en malta odottaa<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti