keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Kesäretki päättyi ikävästi

Tiedättekö ne päivät kun tuntuu, että mikään ei mene nappiin.. no tänään oli just sellanen päivä! Päivää tosin on vielä monta tuntia jäljellä, eli vähän pelottaa mihin tää tulee vielä päätymään..

Kerronpa pienen tarinan: Tänään on siis viiminen päivä kun ollaan perheen kanssa yhdessä eli vähän niinkun mun "jäähyväispäivä", siksi sainkin päättää mitä haluan tänään tehdä. No me lähdimme national parkkiin katsomaan suuren suuria punapuita, koska olin kuullut niiden olevan mahtavia. Matkalla puistoon, onnistuimme kumminkin eksymään ja kaiken lisäksi huomasimme, että bensa on lopussa.. no löysimme kaupan, josta saimme sentään lounasta ja kysyttyä mistä löytyy lähin bensa-asema, matkaa sinne oli 15 mailia. Koska emme tienneet missä olimme päätimme lähteä takaisin sinne mistä tulimme, löysimme paikan, jossa syötiin lounas ja pohdittiin mitä meidän kannattaisi tehdä. Hostäiti halusi soittaa äidilleen, jonka autoa käytämme osaisiko hän arvioida kuinka pitkälle pystymme vielä ajamaan, mutta hän oli unohtanut puhelimensa kotiin ja mun puhelimesta loppui akku, siis täydellistä!!! :D Hetken siellä istuskeltuamme hostäitini huomasi retkeilypaikan auton ja saimme ryövättyä jostain gallonan bensaa, matka siis jatkui.. Pääsimme katsomaan punapuita ja upeitahan ne olivat, tunnin kiertelyn jälkeen lähdimme kohti bensa-asemaa, ettekä usko mitä tapahtui kun pääsimme huoltsikan pihaan, automme HAJOSI!!! Siinä sitten mentiin lainaamaan huoltsikalta puhelinta, soittamaan hinaajaa ja taksia, koska ei me kaikki neljä sinne hinausauton kyytiin mahduttaisi. Niinpä minä ja O otettiin sitten sellanen 80 dollarin taksi Berkeleyhyn, täällä me nyt ollaan ja odotetaan K:ta ja M:a kotiin.. Saa nähdä mitä autonkorjaus maksaa ja toivottavasti se saadaan huomiseksi kuntoon tai mä oon pulassa kolmen matkalaukkuni kanssa, koska en niitä kyllä pysty yksin junassa kuskaamaan!!! Että sellanen jäähyväispäivä mulla :DD

Laitan niistä punapuista myöhemmin kuvia tänne, ne oli upeita, mutta se ei jaksa nyt tän kaaoksen keskellä oikeen lohduttaa :D

2 kommenttia:

  1. Oi voi, tsemppiä! :) Tässä kohtaa voisin samalla avautua, (löysin tän blogin joitakin kuukausia sitten) että on ollut ihanaa lukea sun kokemuksista. Olen itse lähdössä syys-lokakuun vaihteessa ja näitä sun juttuja lukiessa on vaan varmistunut, että oma päätös lähteä on oikea. Kiitos siis tästä blogista. :)
    -Suvi

    VastaaPoista
  2. Voi olehyvä ja ihanaa, että musta on ollut jotain apua :) Nauti paljon tulevasta vuodestasi ja ota siitä kaikki mahdollinen irti!

    VastaaPoista