tiistai 12. huhtikuuta 2011

Paluu arkeen

Noniin, nyt on taas palattu normaaliin arkeen, mutta onneksi vain pieneksi hetkeksi, sillä torstaina lennän ensin poikien kanssa San Fransiscoon, josta jatkan sitten matkaani Ainon ja Reetan luo San Diegoon ja uskomatonta kyllä, sinne on luvattu lämmintä, aurinkoista viikonloppua :) En malta odottaa mun neljän päivän vapaatani.

Eilen Reetta sitten lähti kohti San Diegoa.. heti auton lähdettyä pihasta tuli ihan haikea ja yksinäinen fiilis.. ei pystynyt enää puhumaan Suomea, yhyy.. Tuntuu muuten hassulta, että jo viikon suomen puhumisen jälkeen englanin puhe alkoi takkuamaan.. eli tarkoittaako tää sitten sitä, että kun palaan Suomeen niin kahden viikon jälkeen oon samalla tasolla kun tänne tullessani? No ei kai sentään, ei kukaan ainakaan multa ota pois näitä kaikkia uusia sanoja, joita oon viimeisten kuukausien aikana oppinut.

Tänään on ollut jotenkin tosi väsynyt olo.. tai siis aamulla oli vielä ihan jees, mutta iltapäivällä fiilis oli se, että koska mä pääsen nukkumaan? Ja töitä tosiaan yli ilta yhdeksään asti.. Pakkaamaankin pitäs alkaa, se pitää tehdä viimeistään huomisen päivän aikana, sillä meidän torstain lento on tosiaan aamu kuudelta.. siitä voi tulla aika pirun mielenkiintonen lento, tai sit lapset vois olla ihania ja nukkua koko lennon (toiveajattelua) :D

No kumminkin, nyt lopetan tän mun masentelun ja jatkan tätä loistokasta työpäivää vielä hetkisen ennen kun pääsen nukkumaan.. musta kyllä tuntuu, että sitten kun kello on se yhdeksän, niin ei mua sitten enää väsytä:D no ei se haittaa, sitten voi alkaa keräilemään seuraavan puolentoistaviikon kamoja kohti matkalaukkua, kerrankin pakkaa mielellään, kun tietää, että tulee olemaan ihan mahtavia reissuja tiedossa, etenkin se San Diego ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti