tiistai 19. huhtikuuta 2011

Vä-syt-tää!

Jotenkin huomaa, ettei ole tullut viimisten parin viikkojen aikaan oikeen nukuttua..mm. eilen missasin maanjäristyksen kun olin päikkäreillä :D Ei se kuulemma mikään iso järistys ollut, mutta kumminkin sellanen, että pystyi huomaamaan. Miks mä aina nukun kun jotain kivaa ja jännittävää tapahtuu? :D Eilinen oli jokseenkin todella raskas päivä, eikä ne päiväunetkaan oikeen auttaneet, tai ehkä se 3 tuntia oli ihan vähän liikaa..mut jos mä nukun niin nukun sit kunnolla, ei sellaset puolen tunnin päiväunet auta mihinkään ;) Illalla työskentelin kolmisen tuntia ja olin sen jälkeen jo ihan kypsä, että onnea vaan mun tuleville kuukausille :)

Tänään aamulla mulla oli aamuvapaa ja olin ihan fiiliksissä, että jes saan kerrankin nukkua niin pitkään kun huvittaa, vaan mitä vielä. Kahdeksalta aamulla heräsin siihen kun pojat soittivat alakerrassa nokkahuilua ja se ei ehkä ollut mitään maailman kauneinta kuunneltavaa.. en ollut yhtään hermona en :D Makoilin kumminkin vielä pari tuntia sängyssä ja juttelin facessa kavereiden kanssa ja sen jälkeen sain raahattua itseni lenkille. Olin hieman hämmentynyt kun itse juoksentelin topissa ja vastaan tuli nainen toppatakki päällä, en sitten tiedä että kummalla oli oikeanlainen varustus kyseiseen ilmaan, mutta mulla oli ainakin pirun kuuma:D

Iltapäivä sujui telkkaria katsellessa ja blogeja lukiessa.. Sitten alkoikin taas työt, mutta jälleen kerran sen hurjat kolme tuntia. Meitä on muutenkin täällä kolme aikuista katsomassa 2 lasta, niin välillä kyllä tuntuu turhalta mun "työskentelyni". No huomen aamulla olen vihdoin lasten kanssa yksin kun hostisovanhemmilla on omia menoja, eli aikainen herätys siis tiedossa, höh :/

Tällästä menoa siis täällä.. yritän nyt jotenkin saada itseäni vähän energisemmäksi, mutta jotenkin vaikeaa tuntuu olevan. Oon varmaan vieläkin masenutunut, kun jouduin jättämään kahden viikon jälkeen suomikaverit ja nyt tarvii olla loppu aika ihan yksikseen, enköhän mä silti tän reilut 3 kuukautta kestä, sitten saa taas nähdä kaikki ihanat ystävät<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti