perjantai 27. toukokuuta 2011

Perjantai

Eiliseltä ostosreissulta mukaan lähti 18 paria sukkia ja arvatkaa mitä tapahtui kun laitoin tänään uudet sukat jalkaan, niissä oli REIKÄ!!! Ei ole oikeasti edes mahdollista, mikä mun sukkia vaivaa? :D Lisäksi ostin ne ihanat Niken juoksushortsit, värivalikoima oli superlaaja, enkä millään meinannut osata päättää, mutta päädyin sitten perus mustiin, joissa on pinkit raidat (mulle pinkkiä, mikä mua vaivaa??:D) . Lisäksi ostin pari Aussien hoitoainetta, jotka aion lähettää kotiin, ne on täällä niin superhalpoja ja myöskin mielettömän hyviä :) Siinä ne ostokset sitten olikin, kävin myös katsomassa kameroita, mutten ainakaan vieläkään löytänyt mitään sopivaa, mutta oli ainakin hyvä vähän nähdä mitä hintaluokkaa ne täällä ovat.

Kotiin tullessa oli kello jo melkein yhdeksän, söin myöhäisen illallisen, luin yhtä hyvää blogia ja yritin mennä nukkumaan.. yritykseksi se tosiaan jäi! Mä en ymmärrä miksi mulle on tullut taas vaikeuksia nukahtamisen kanssa, vihaan sitä!!! No aamulla sitä herättiin sitä sitten melko väsyneinä, mutta ei haitannut, kun sai laittaa uudet shortsit jalkaan ja kirmata salille:) Meidän salilla on varsinkin nyt kesäaikaan todella surkea ilmastointi ja mulla oikeesti meinaa loppua juoksemisen aikana happi, kun en muutenkaan osaa käyttää oikeita hengitystekniikoita, no ehkä mä siellä selviän vielä seuraavat 3 viikkoa hengissä!
Olin lähdössä salilta kotiin kun eräs nainen huomasi cultural care paitani ja kysyi olenko au pair. Vastasin, että kyllä olen, suomesta kotoisin ja lähdössä heinäkuun lopussa takaisin kotiin. Nainen kertoi, että on harkinnut jo pitkään ottavansa au pairin, mutta ei ollut varma järjestöjen luotettavuudesta. Minä siihen sitten vastailin, että cultural care on ainakin loistava organisaatio, eikä minulla ole oikeastaan mitään pahaa sanottavaa, suosittelen siis! Paras osa keskustelua oli, kun nainen sanoi: olet kyllä uskomattoman hyvässä kunnossa, et ole ainakaan lihonnut vuotesi aikana. Siihen sitten vastailin naureskellen, että itseasiassa kyllä olen ja täällä nyt yritän saada ylimääräisiä pois ennen kotiinlähtöä. Mä niin rakastan tätä jenkkien kehumiskulttuuria, hah! Voi kun yhdestä kehusta voi tulla hyvä mieli! Paitsi, että olisittepa nähneet missä kunnossa se nainen itse oli, 3 pientä lasta ja naisen kroppa oli ihan täydellinen, pitkä, laiha ja sopivasti lihaksiskas! Siinä sitä on sitten itsellekkin tavoiteltavaa!:)

Tänään on taas vuorossa ns. iltavuoro 12-21, tai oikeastaan työskentelen siihen asti kunnes poikien isä ja tämän naisystävä saapuvat lentokentältä tänne meille. Tämä on ensimmäinen kerta kun kyseinen naisystävä tulee isän mukana ja mietin vaan miltä hostäidistäni tuntuu, että tämä nainen tulee nukkumaan viikonlopun hänen sängyssään, mielenkiintoista :D Kivaa tässä illassa on se, että saan kokkailla, ajattelin tehdä lihapullia, koska niistä me kaikki ainakin tykätään!!!

Viikonlopun suunnitelmat ovat vielä vähän auki, kaikki muut au pair ystäväni menevät katsomaan tänään hangover 2, vähän harmittaa etten pääse mukaan, mutta eiköhän me huomennakin jotain kivaa keksitä!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti