maanantai 2. toukokuuta 2011

Viikonloppu

Hei, täällä ollaan taas! Pahoittelut muutaman päivän hiljaisuudesta, täällä on ollut melkoinen kiirus! Loppuviikko sujui normaalisti töiden parissa, mutta viikonloppu pyhittettiin pelkästään kavereille ja hauskanpidolle, hyvä kun ehdin kerran nopeasti kääntyä kotona! Aurinko paistoi ja hauskaa oli, eli viikonloppu oli erittäin onnistunut :)

Lauantai aamulla oli aikainen herätys ja tytöt tulivat hakemaan mua ysin maissa, haettiin pari au pairia lisää ja mentiin syömään aamupalaa Ihoppiin (international house of pancakes). Se oli mun ensimmäinen kerta kyseisessä ravintolassa ja aamupala vaihtoehtoja oli vaikka kuinka ja paljon, mutta koska ne pannukakut on sen paikan juttu, niin niitähän piti sitten maistaa ja hyvää oli :)


Chocolate pancakes with chocolate ships

Sitten jatkettiin matkaa ja lähdettiin ajamaan noin tunnin päähän Seattlesta paikkaan, jossa järjestetään joka vuosi tulppaani festivaalit. Meitä oli 7 hengen tyttöporukka, viisi saksalaista, minä ja yks tyttö ausseista. Kerrankin saksan tytötkin osas puhua melkein koko päivän englantia (ihmeiden ajat eivät ole siis ohi).


Paikka oli ihan mielettömän kaunis ja ilma oli mitä parhain. Mä oikeesti rakastan tätä paikkaa kun aurinko vaan paistaa, ihan parhautta!



joku hullu suomalaistyttö!



Oli kyllä mielettömän hauska reissu ja tuli taas tutustuttua uusiin tyttöihin. Olin muuten porukan vanhin, mä en oo koskaan vanhin vaan yleensä aina se nuorin, hassua! Siinä koko porukka:)

Takaisin kotiin pääsin kuudelta illalla, heitin äkkiä vaan kamat kassiin ja lähdin Minnan kaverin B:n luo viettämään iltaa. Tai siis oikeastaan mentiin kyllä pubiin kattomaan joitain tappelumatseja ja juomaan muutamat drinkit. Mä siinä sitten veren roiskuessa kattelin kyllä välillä myös muilta skriineiltä futista ja jääkiekkoa, kun ei se tappelujen katsominen ollut ihan mun juttu :D Lähdettiin jossain vaiheessa Minnan, B:n ja T:n kanssa pelaamaan bilistä B:n porukoille, voin kertoa että sekään ei ollut oikeen mut juttu.. noin 5 vuoden tauon jälkeen, mutta ei se haittaa ainakin oli hauskaa :D


Ilta ja yö sujui jutellessa kavereiden kanssa ja kuunnellessa Suomi räppiä :D parin tunnin yöunien jälkeen mua ja T:tä ei enää nukuttanut vaan lähdettiin aamupalalle ja söin maailman parasta puuroa. Myöhemmin tulin kotona käymään suihkussa ja jatkoin taas matkaani. Ajeltiin ympäri Seattlea ja näin paljon paikkoja, joita en oo tän 9 kuukauden aikana vielä nähnyt, oli tosi leppoista päivä hyvän ruoan, kauniin ilman ja hyvän seuran merkeissä :) Olin ihan poikki kun pääsin kotiin kuuden maissa, mutta pakko oli vielä sinnitellä hereillä pari tuntia, siispä katsoin leffan ja menin nukkumaan yhdeksältä :D


Tänään huomasin, ettei olisi kannattanut hyppiä koko viikonloppua ilman takkia ja nyt saankin sitten kärsiä seuraamuksista = flunssasta.. toivotaan kumminkin, että se menee pian ohi :) Niin ja kun kerran on maanantai niin Seattle myös palasi takaisin omaksi ihanaksi itsekseen ja tänään ollaankin nautittu sitten kaatosateesta koko päivä, mutta jotenkaan sekään ei nyt haittaa:)

Ens viikonloppuna meenkin kuuntelemaan James Blunttia!<3 Kivaa viikonalkua kaikillee..!







2 kommenttia:

  1. Hei onko sulla se viimenen kuukaus silleen, että saat tehdä ihan mitä huvittaa? Et saat matkustella jne? Taiku olin jostain lukevinani nii mut en ole varma ;DD

    VastaaPoista
  2. Vuoden täällä olon jälkeen voi tosiaan jäädä vielä kuukaudeksi reissailemaan ympäri amerikkaa, tai mitä ikinä haluaakaan tehdä :) mä lähden kumminkin täältä heti sen vuoden jälkeen kotiin tai oikeastaan jo pari viikkoa aikaisemmin, koska mulla on kotona niin paljon asioita meneillään (:

    VastaaPoista