lauantai 7. toukokuuta 2011

Perjantaita

Eilinen päivä oli sekä ihana, että ihan mielettömän kamala! Aamulla suuntasin heti pariksi tunniksi salille.. oon muuten käynyt joka arkipäivänä tällä viikolla salilla, vähänkö oon ylpeä itsestäni;) Salin jälkeen alotin työt 12.15. O oli vähän hämmentynyt meidän järjestelyistä, eikä sen seurauksesta tykännyt sitten nukkua päiväunia lainkaan ja siitäkös se riemu sitten alkoikin.

Iltapäivällä haettiin M koulusta, jaksoin kerrankin panostaa pukeutumiseen, mutta kun avasin ulkooven huomasin, että oli alkanut sataa vettä, niin no se bleiseri vaihtui sitten sadetakkiin, höh. Sateen takia ei myöskään suunnattu puistoon leikkimään, vaan palattiin oikopäätä takaisin kotiin. Välipalan jälkeen M piti mulle oppitunnin, joka käsitti tällä kertaa suomi-englanti-suomi sanakirjan lukemista :D Oppitunnin jälkeen pojat auttoivat mua valitsemaan tämän päivän illallisasun. Voin kertoa, että meillä oli aika hauskaa, joka kerta kun kysyin miltä näyttää vastaus oli pretty good, pretty good :D Löydettiin kumminkin loppujen lopuksi kiva asukokonaisuus, katotaan vaan monta kertaa ehdin vielä vaihtamaan sen tulevan parin tunnin aikana :D


K oli tilannut postissa uudet haalarit, eihän ne olleet kun kaksi numeroa liian isot :D meidän Max the builder






M on innkokas valokuvaaja, tottakai mustakin piti ottaa kuvia..





Meidän herra söpis poseeraa

Vaatteiden valinnan jälkeen aloin tekemään illalliseksi italianpataa. Pojat leikkivät sillä välillä sulassa sovussa keskenään.. öö.. tai sitten ei. O, joka oli skipannut ne päiväunet alkoi muuttua pikkuhirviöksi ja rikkoi kaikki M:n tekemät legorakennelmat, puri ja löi, no siinä oli sitten pakko mennä pikkuselle time-outille. Ruokailun jälkeen oli vielä hetki aikaa leikkiä yhdessä, sitten oli O:n aika mennä yöunille eikä kaveri laittanut yhtään vastaan, vaan nukahti alta aika yksikön. M:n kanssa vielä piirreltiin ja ainiin valittiin mulle sopiva kynsilakka, M sai päättää ja päätyi beigeen, koska se mätsäsi mun sen hetkiseen paitaan, en mä mitään neitejä oo tekemässä näistä mun pojista en ;) Luettiin iltasadut, pestiin hampaat ja vaihdettiin yökkärit ja sitten mä tavallaan pääsin jo vapaalle, kun molemmat pojat oli nukkumassa :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti