keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Cardio Kickboxing

Noniin, nyt on takana eka ns. potkunyrkkeily tunti. Hauskaa oli, mutta voin myös kertoa, että olin hippasen pihalla :D Tunti siis perustuu erilaisista lyönti-, potku-ja jalkatyöskentelysarjoista ja niitä ei vedetty millään ihan pienellä vauhdilla, oli Tiia raukalla välillä vähän vaikeuksia pysyä mukana, varsinkaan kun en saanut ohjaajan mikkipuheesta mitään selvää, mut hei tällä kertaa ohjaajalla oli siis mikki:) Ohjaaja ei tietenkään ollut se, joka yleensä tuntia ohjaa, mutta hyvin veti hänkin, vähän mua kyllä ihmetyttää näiden ohjaajien ulkomuoto, kun on tottunut et ohjaajat on aina niin tiptop kunnossa lihaksineen päivineen, täällä ei mennä ihan samalla linjalla. No kumminkin ohjaaja myös sanoi, että jos on ekaa kertaa niin kannattaa kokeilla ainakin kolme kertaa, ennen kun perustaa minkäänlaista mielipidettä. Mulla kyllä on jo mielipide, mä tahdon uudestaan ja opetella ne kaikki sarjat, että pystyn vetämään tunnin täysillä. Nyt joutui keskittymään niin paljon kaikkiin liikkeisiin, että se varmasti verotti osansa tunnin tehokkuudesta :)

Muuten tänne kuuluu ihan sellasta perus tylsää arkea.. ei päästy kerhoon tänäänkään kun vettä sato kun saavista.. iltapäivällä oli kumminkin jo kiva ilma ja mentiin heti koulun jälkeen puistoon, tarkenin paksuilla leggareilla ja kevättakilla, kuinka hyvä fiilis oli! Se tarkoittaa myös sitä, että pian sää lähettää kaikki talvikamat takasin kohti Suomea odottamaan ens talvea, niiin siistiä :)

No mutta nyt mä yritän mennä löytämään jotain pientä iltapalaa ja sitten greyn anatomian pariin, ylläri :))

2 kommenttia: