maanantai 28. maaliskuuta 2011

I hate Mondays

Mikä siinä on kun maanantait tuntuu aina tökkivän? Onko muilla samaa ongelmaa havaittavissa?

Tänään kaikki meni juuri niin kun ei pitänyt, tai no ei nyt ihan kaikki asiat, mutta huonosti nukuttu yö ja aivan liian aikasin herätty aamu eivät yhtään parantaneet maanantai kiroustani. Hostäiti kysyi sunnuntai illalla voinko alottaa työt jo kuudelta aamulla, koska hänen pitäisi ajaa parin tunnin päähän työtapaamiseen ja olla siellä 8.00. Mitäs siihen muuta vastamaan, kun että no kai mä voin. No mä yritin (huom. yritin) mennä ajoissa nukkumaan, että olis sitten aamulla ees jossain kunnossa ottamassa kiukuttelevia ja itkeviä lapsia vastaan, kun he joutuvatkin äidin sijaan viettämään aamunsa hirviö au pairin, eli siis minun kanssani :D No eihän siitä tullut yhtään mitään, en saanut unta, en sitten millään. Käänsin kyljeltä kyljelle ja mahalta selälle, mutta mikään ei auttanut. No sitten kun jossain vaiheessa viimein nukahdin, alkoi tunnin väliin heräämiset ja oli aina pakko tarkistaa, että ei kai kello vielä ole kuusi, ja eihän se ollut. No sitten se kello oli kuusi ja herätyskelloni soi, (huom. laitan herätyksen aina suomi puhelimeen)ajattelin, että lapset nukkuvat varmaan vielä tunnin verran, että avaan vaan huoneeni oven ja kuulen kyllä sitten kun he heräilevät. Oven avaamisen jälkeen kipitin takaisin sänkyyn ja satuin vilkaisemaan jenkkipuhelintani. Siihen oli tullut hostäidiltä viesti, ettei hän menekkään ja alotan työt normaaliin aikaan. arvatkaa kuinka paljon VITUTTI???? Ja voin kertoa,etten sen kuuden jälkeen nukkunut enää silmäystäkään.. Se oli siis ihan täydellinen aloitus IHANALLE maanantaille..mmmm.. rakastan maanantaita:D

Loppupäivän olin siis todella väsynyt, enkä saanut itsestäni irti juuri mitään.. paitsi siivosin alakerran,vaihdoin poikien lakanat, vein roskikset, käytiin O:n kanssa tunnin kävelyllä ja pesin kaksi koneellista pyykkiä + työpäivän jälkeen lähdin pariksi tunniksi salille.

Nyt mä oon niin valmis nukkumaan, ihanaa maanantai on melkein ohi. Onneksi ensi maanantai on kiva,koska ystäväni Reetta saapuu viikoksi minun vieraakseni:) Nyt hammaspesulle ja sitten toivotan tiistain tervetulleeksi :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti