lauantai 5. maaliskuuta 2011

New exercise clothes

Eilinen päivä oli super rento, työskentelin aamulla noin tunnin ja myöhemmin aamupäivällä toisen, että C pääsi ruokaostoksille. Oli ihan hassua kun oli omaa aikaa ja mitäpä muuta mä sitten teinkään kun lähdin salille. Salin jälkeen kävin suihkussa, söin lounasta ja lähdin kohti northgate mallia, koska nyt mun oli oikeesti aika ostaa uusi urheilutoppi!! Yhdet kappaleet niitä ei vaan millään riitä, jos treenailee melkein joka päivä.

Löysinkin muutamankin kivan vaihtoehdon ja kun yleensä mulla on kaikki aina mustaa, niin nyt päätin vähän räväyttää;) Liikkeissä olisi ollut vaikka mitä ihania juttuja, mut nyt tarvi ajatella tätä asiaa vähän mun rahatilanteen mukaan, olen kuitenkin tosi tyytyväinen ostoksiin.

Siinä ne sitten ovat.. kaksi ns. alustoppia ja yksi normi. Kaksi niistä pääsivät heti tänään salille käyttöön:)

Tänään on ollut kiva rento lauantai (ainakin tähän asti). Niin kun sanoin, en millään laihiksella ole ja tänään söinkin sellasen hiilihydraattipommi aamiaisen että.. kaksi iso mukia teetä, kaurapuuroa, köyhiäritareita siirapin kera ja mansikoita..mm.. Sen jälkeen olikin sitten kiva mennä salille polttamaan saadut kalorit uusi hieno toppi yllä. Nyt vaan toivoisin, että mulla olis aina näin paljon aikaa ittelle, eikä tarvis joka viikko työskennellä 45 tuntia, olisin ainakin paljon paremmassa kunnossa, sillä oon alkanut nauttia salilla käymisestä (voi tosin olla vaan alkuhuumaa). Se ei vaan aina oikeen kiinnosta 9-12 tuntisten työpäivien jälkeen, kumma juttu..

oli pakko hakea eilen lisää mansikoita, kun ne on tän viikon super-tarjouksessa..namm!!<3

Tänään loppupäivän ajattelin sitten hengailla ihan kotona, kattella leffoja, lukea ja muuta mukavaa.. Osaksi sen takia, että jos C tarvitsee minua jossain vaiheessa olen käytettävissä, mutta osaksi sen takia, että tiedän jos kavereiden kanssa mennään johonkin se tietää aina joko rahan tuhlausta tai miljoonaa kaloria ja yleensä se tarkoittaa molempia :D parempi siis pysytellä kotona turvassa;)

Huomenna mulla onkin sitten 8 tunnin työpäivä, koska C lähtee takaisin Berkeleyyn ja K tulee vasta illalla takaisin reissultaan.. en malttais millään palata maanantaina takasin arkeen, mulla on ollut nyt niin rennot 2 viikkoa!



1 kommentti:

  1. ihanan varinen toppi neiti!!! eika noi mansikatkaa huonoilta nayta, niin kiroon tulvat alimpaan helvettiin ku taalla on niide takia kaikki kasvikset ja marjat ihan torkysen hintasia :(

    VastaaPoista