perjantai 4. maaliskuuta 2011

Dreaming of perfect hair

Mulla on täällä ihan liikaa aikaa miettiä kaikkea ja lähiaikoina onkin tullut selailtua paljon kaikkien ihanien julkimoiden hiuksia. Itse olen aina pitänyt pitkiä hiuksia kauniina, olivat ne sitten vaaleat tai tummat ja pitkiä hiuksia pidän itsellänikin parhaimpana vaihtoehtona. Ongelmana on vaan se, että eihän mun hiukset kasva koskaan niin pitkiksi kun haluaisin ja vaikka kasvaisivatkin niin eihän ne nyt koskaan näyttäisi kauniilta ja hyväkuntoisilta. Olenkin melko varma, että kotiin päästyäni hiuksiani koristavat taas hiustenpidennykset.

Kuvissa Jessica Simpson, Ashley Tisdale, sekä ehdoton suosikkini Marisa Miller, kaikilla aivan ihanat upeat hiukset:)

Itsellä on ollut hiustenpidennykset 3 kertaa, kaksi kertaa sinetit ja kerran teipit. 2 kertaa vaaleat ja kerran tummat. Jos jollain on ollut hiustenpidennyksiä niin kertokaa minkälaisista pidennyksistä olette tykänneet eniten? Vielä en ole ihan varma mitkä meinaan ottaa, mutta olen melko varma, että kallistun sinettien puolelle, vaikka viime sinettipidennykseni olivatkin surkeat. Nyt siis satsataan hiusten laatuun. On se hyvä tietää, että mihin näitä au pair palkkoja säästelee. Hiustenpidennykset voivat olla joidenkin mielestä turhamaisuutta, mutta niiden avulla tunnen itseni kauniimmaksi ja kun olen tyytyväisempi itseeni, voin paremmin :)

Ihanaa viikonloppua kaikille!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti