perjantai 18. helmikuuta 2011

Aino and San Fransisco here I come :)

You have put the makeup and combed your hair .. Does that mean that you feel better? Siinä kysymys, jonka hostäitini esitti mulle lounaalla.. Ja kyllähän mä jo vähän paremmin voin. En tiedä johtuuko se sitten antibiooteista vai siitä tiedosta, että istun neljän tunnin päästä koneessa kohti San Fransiscoa :D Toivon, että molemmista!



Tänään ollaan aika iloisella päällä.. Eiks huomaakin ees pienen eron mun poskissa, kun vertaa noita hupparikuvia tämänpäiväisiin.. sanokaa, että mut posket alkaa näyttää ees vähän paremmilta?:D Toi toinen poski tuntuu jo suht terveeltä, mutta toisessa edelleen sama paineen tunne, prkl!! No mä en luovuta, mulla on monta päivää vielä antibiootteja jäljellä :)

Illalla nään vihdoin Ainon, niiin siistiä!!!:) en malta odottaa viikonloppua ja ens viikkoa kokonaisuudessaan, koska mulla on tiedossa melkoisen rento viikko.. Jesh!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti