maanantai 7. helmikuuta 2011

masennus!!!

Minua masentaa, koska tuntuu, että elämäni on pelkkää:

a) työn tekoa
b) koulussa käymistä
c) lihoamista
+ olen varma, että mulla on vieläkin se helvekon poskiontelontulehdus!

Tällä negatiivisella mielelläni voisin vielä lisäksi tehdä lista, mikä muu on vialla

- mulla on täällä super kova sänky, jota vihaan
- mulla on ikävä ruisleipää
- täällä on aina liian vähän ruokaa ja etenkin liian vähän LIHAA!
- en pysty koskaan nukkumaan pitkään
- mulla ei oo aikaa urheilla, tai sitten mun tarvis herätä kuudelta aamulla salille tai lenkille
- haluan saunaan
- haluaisin, että mulla olis enemmän rahaa
- lisäksi, että oon lihonnut myös ihoni on paljon huonommassa kunnossa
- haluaisin matkustella, mutta ei oo rahaa, eikä varsinkaan aikaa
- haluaisin myös uuden tyynyn
- haluaisin yhden päivän, jolloin pojat ei valittaisi mistään
- haluaisin puhua paremmin englantia
- haluaisin juoda rasvatonta maitoa
- haluaisin syödä mustikkarahkaa
- haluisin nähdä mun ystävät!<3

T. Tiia, joka tekee tällä hetkellä 13 tuntista työpäivää (ja on vielä maaanantai), koska halusi ottaa liikuntakurssin ja joutuu sen takia tekemään "pieniä" uhrauksia!!!

7 kommenttia:

  1. Nostan sulle kyllä hattua noista 13 tuntisista työpäivistä, itelle välillä toi 10h tekee jo tiukkaa. :D

    VastaaPoista
  2. Mutta ethan ees sais tehda tota 13 tuntista tyopaivaa. Ymmarran siis hyvin, etta et sano siita eteenpain, mutta ei se laillista oo.! :)

    VastaaPoista
  3. me käydään kuuden aikaan lenkillä (ihanaa ku täällä on nyt joku jonka kanssa lenkkeillä ku yksin en vieläkää uskalla!) koska myöhemmin on jo liian kuuma sille touhulle ;)

    ja mä tuun ihan kohta, näät ees yhden ystävän :)

    VastaaPoista
  4. juu tiedän, etten sais mut oli pakko tehdä tällänen diili, et mä sain halluamani kurssin ja hostäiti saa haluamanasa 45 tuntia viikossa :D vaikka perseestä se on, mut onneks on enää kuukausi koulua jäljellä. joo onneks Reetta tuut ja onneks Aino tulee sitä ennen Frsicoon ja mä pääsen teidän kanssa ehkä sit myöhemmin San Diegoon:)

    VastaaPoista
  5. whaaaat tuut meidä kans san diegoon??? en oo kuulukkaa tämmösestä!! KUI SIISTIII! toivottavasti toteutuu! :)

    VastaaPoista
  6. hei sun blogi on tosi kiva, oon ite tässä hakemassa just auppariksi, ja tää on ollu tosi piristävä lukea, ettet sinäkään oo mikään maailman parhain englannin taitaja :) minkä järjestön kautta menit? ps, onko OIKEESTI totta ettei siellä oo rasvatonta maitoa!? kauheata

    VastaaPoista
  7. kiitoksia paljon kehuista! :) juu en tosiaan ollut englannissa mikään haka, mutta nyt se sujuu jo todella todella paljon paremmin. ja kyllä jenkeissä on rasvatonta maitoa, meidän perhe ei vaan käyttänyt sitä, eli don't worry!

    VastaaPoista