keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Siitä salista

Niin eli maanantai aamuna tosiaan kävin siellä mun salilla palauttamassa kaikki lipukkeet ja lapukkeet ja kyselin vähän hintoja. Ihana vanha herrasmies siellä mua avusti ja kertoi, että he lähettävät paperit eteenpäin ja noin viikon sisään pitäisi tulla tieto sitten hinnasta. Sanoin vaan, että työskentelen 45 tuntia viikossa + lisäksi käyn kahtena iltana koulussa, eli aikaa salilla käymiseen ei juurikaan ole, eli jos se liian kallis, niin en siellä sitten ala käymään ja tietenkin oon just täyttänyt sen 21 eli meen aikusten hinnan puolelle. No, mä odottelen nyt mielenkiinnolla, että mitä siellä sanotaan ja siihen asti sain käyttööni vierailupassin, jolla saan siis ilmaiseksi käyttää salia kyseiseen päivään asti:) Lisäksi kysyin siitä, että voinko sitten käyttää kaikkia YMCA:n saleja sillä hinnalla, niin en voi.. mutta lupasivat, että jos en kovin usein käy muilla kun sillä salilla, niin voivat antaa mulle passeja, joilla saan sitten käyttää muitakin YMCA:n saleja. Kuulostaapas taas monimutkaselta :D

Täällä paistaa taas aurinko.. uskomatonta, kolmas päivä putkeen:)) I'm happy!
Niin ja aamulla oli taas kitinää M:n lounaasta eli huomisesta päivästä lähtien kaveri sitten alottaa tekemään itse omat lounaansa, käy mulle!!:D

Nyt jatketaan O:n kanssa leikkejä, eikä oo enää kun 2 tuntia aikaa ja pitää hakea M koulusta. Toivon, että kaveri on hyvällä päällä, meinaan kun hän on huonolla tai ärsyttävällä päällä, muutun itsekin yhdeksi hermoraunioksi..Onneksi on hieno päivä, niin voidaan mennä ulkoilemaan:) hihii, illalla vähän shoppailemaan.. tarvii myös etsiä ystävälleni M:lle jokin pieni lahja, sillä hän täytti tänään 21-vuotta..paljon onnea M!!!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti