torstai 10. helmikuuta 2011

Everything's fine

Jauuu, aurinko paistaa taas! I know puhun koko ajan säästä, mut mitä muutakaan voin, sillä tää ilma tekee musta ihan uuden ihmisen :D

Aamulla oli tunti työskentelyä, joka sujui leppoisissa merkeissä. Kolmikon lähtiessä kouluun, mä kipaisin lenkille ja tulipas taas todettua, että ei mun kunto vaan kestä sitä juoksemista, prkl!!! No ainakin sain nauttia kauniista aurinkoisesta ilmasta reilun tunnin verran juoksun-kävelyn-hölkän-rappusten hyppelyn merkeissä. Lenkin jälkeen käväisin kotona hakemassa hupparin ja menin lähikauppaan hakemaan purkin maitoa, koska jostain syystä sitä oltiin unohdettu tilata amazonilta. Eipä mua kyllä haitannut yhtään käyttää omaa aikaani perheen asioiden hoitamiseen, sillä oisin voinut olla koko päivän ulkona.

Eilen suuntasin salille ja toivon kovasti, että vastaanotossa olisi se sama vanha mies, jonka kanssa oon useimmiten asioinut, ettei tarvisi alkaa taas sönköttämään englanniksi kaikkia jäsenyys asioita uudestaan, mutta ei.. Sisään astuessani tiskin takana oli melkoisen komea nuori mies (TIETENKIN). No sain asiani kumminkin esitettyä ja ilmeisesti ihan ymmärrettävällä tavalla, mutta jostain syystä papereitani ei löytynyt mistään.. noin kymmenen minuutin etsinnän jälkeen kävikin ilmi ettei sitä oltu vielä ehditty edes mapittamaan vaan paperi lojui pöydällä suoraan hänen edessään :D No niin ja nyt se tärkein pointti, koska olen au pair = KÖYHÄ minun tarvitsee maksaa 35% kyseisestä kokonaissumasta, näin ollen maksan siis kuukaudessa huikeat 16 $ + nyt ekasta kuukaudesta lisäksi 25$ liittymismaksun. Hurjaa, eikö??

Iltapäivä lasten kanssa sujui leppoisasti, se hurja reilu tunti, jonka heidän kanssaan vietin ennen kun oli jo aika lähteä kouluun. Tunti oli tylsä!!! Mutta ens viikolla meillä on kuulemma jotain jooga juttuja ja oon niistä aika innoissani, vaikka ei se paljon kaloreita kuluta! Matkalla bussipysäkiltä kotiin onnistuin vastustamaan kiusauksen, enkä mennyt subiin, vaikka nälkä oli kova ja helmikuun ajan niitä saa vielä super halvalla. Ja tietty kotiin tulessa täällä tuoksui hurmaava pizzan tuoksu, mut mä taidan nyt mennä suihkuun ja syödä sen jälkeen pari appelssiinia :D Voin kertoa, että koska oon onnistunut pitäytymään melko terveellisellä linjalla koko viikon, niin viikonloppuna meinaan herkutella.. mut eiks se oo ihan sallittua??? Sanokaa, että JOO!!! Suomessa ollaankin jo perjantain puolella, eli ihanaa viikonloppua kaikille!:)

2 kommenttia:

  1. Haha joo tietenkin saa herkutella viikonloppuna, varsinkin kun on syöny terveellisesti viikon! =) No reilua, noin halpaa! :p Mulla tuolla La Fittnessissä maksaa $35/kk.

    VastaaPoista
  2. Jes hyvä, lupa saatu! :) no eipä oo se 35$ paha hinta laisinkaan..

    VastaaPoista