perjantai 4. helmikuuta 2011

Kiva päivä

Eihän tää päivä nyt loppujen lopuksi kovin paha ollut. Illalla sain oven alta lappusen, jossa luki: Tiia, saat aloittaa huomenna työt kaksi tuntia myöhemmin, nuku siis pitkään. Nukkuminen ei onnistunut, mutta oli kyllä muuten melkosen mukavaa vaan makoilla pitkään sängyssä parhaan ystäväni tietokoneen kanssa ja lukea mitä kaikkea Suomessa on taphtunut :D Mulle on muodostunut jo melkoiseksi pakkomielteeksi avata ensimmäisenä herätessäni tietokone ja tsekata facebook, blogit joita luen, sekä iltasanomien sivut. Mietin jo, että mitä kaikkea voisin saada aikaseksi jos mulla ei olis tietokonetta ja harkitsin jo jopa yrittäväni pitää viikon tauon koneilusta. Mutta turha sitä on edes harkita, sillä en mä siihen pystyis, heti aamulla alkais jo kamalat vieroitusoireet ja sitä paitsi, pakko mun on tietää mitä mun ystävien ja tuttavien elämässä tapahtuu ja se olis melkosen hankalaa ilman konetta;)

Tänään on satanut vettä, mitä olin jo odottanutkin, sillä täällä oli neljä sadetonta päivää ja se taitaa olla melkein jo ennätys. Nyt täällä näyttää taas tutun harmaalta ja masentavalta, mutta se jotekin kuuluu tänne. Nyt tuntuu taas kotoisalta.

Aamupäivä sujui rauhallisissa merkeissä. O leikki lähinnä itsekseen, joka on musta melkosen kivaa, sillä mä sain siivota. Musta on tullut täällä joku hullu siivousaddikti ja menetän hermoni jos on sekaista (tämä ei siis koske omaa huonettani, joka on aina kun pyörremyskyn jäljiltä). Saisinpa tuotua edes osan tästä siivousintoilusta mukanani Suomeen, sillä oma asuntoni oli aina samaa luokkaa, kun toi mun huoneeni täällä, eli vaatteet pitkin poikin lattiaa tai isona kasana tuolin päällä, pölyä joka puolella ja astiat kasassa pöytien päällä. Noi vaatteet tuntuvat silti olevan aina se isoin ongelma, ne kun on kovin vaikeaa saada laitettua takasin vaatekaappiin. Siihenkin ongelmaan mulla on kyllä jo ratkaisu, eli walk in closet, mun on pakko saada sellanen, kun olen "iso" ja "aikuinen", ihka oma suuri huone mun vaatteille ja kengille. Se on mun unelma ja sen on toteuduttava vielä jonain päivänä:)

Päikkäreidem jälkeen haettiin M koulusta, syötiin välipala ja lähdettiin kävellen kauppaan. Ostettiin pakastevihanneksia keittoon, sekä jälkkäriksi jäätelöä. Takasin kotiin tultaessa aloinkin valmistamaan jauhelihakeittoa ja kesti hetken aikaa ennen kun muistin miten sitä kuorimapuukkoa käytetäänkään (tiedän, olen blondi). Ruoka oli hyvää ja jälkiruoka vielä parempaa; suklaajäätelöä, jossa on vaahtokarkin palasia seassa, nam!!!

Loppuilta sujui leppoisasti, pojat katsoivat elokuvan yläkerran mini tv:stä ja mä siivoilin alakerrassa, ylläri :D Sitten luskeltiinkin vähän kirjoja ja volaa, olikin jo nukkumaanmenon aika. Kello on yhdeksän illalla ja mulla on työaikaa jäljellä vielä tunti ja 15 minuuttia ja ajattelin käyttää kyseisen ajan katsomalla greyta ja syömällä lisää herkkujäätelöä, on tää työnteko niin rankkaa. Ihanaa viikonloppua kaikille!!!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti