torstai 3. helmikuuta 2011

Väsy

Holaaa!!

Eilinen päivä sujui perinteisesti töitä tehden ja suoraan työpäivän loputtua riensin bussilla northgaten ostoskeskukselle, kävin viemässä pari shekkiä automaattiin ja sitten kiiruhdin targettiin ostoksille. Mukaan löytyi uusi huulikiilto, naamarasvaa, ( en vaan luopua mun niveasta, oon käyttänyt sitä viimiset 6 vuotta) sekä eka itse ostamani puuteri, wou. Lisäksi poikkesin mun terveysruokavaliosta ja ostin ihka ensimmäisen pussin sipsejä täällä ollessani, voitteko kuvitella?? Yritin myös etsiä M:lle lahjaa, mutta en löytänyt mitään, joten olen ehkä vaan tylsä ja ostan pullon viiniä.

Yhdeksän maissa kotiin palatessani mulla oli kiljuva nälkä, koska olin viimeksi syönyt välipalan neljältä. Kävelin bussipysäkiltä kotiin ja arvatkaas mihin päädyin.. no subiin tietty.. se taisi olla silti vasta toinen kerta täällä. Asia mitä ihmettelin oli superhalpa hinta, sillä kokonaninen kana-terryaki subi maksoi vain 5,50$, joka on siis n. 4€. Iloisena sitten juoksentelin kotiin syömään subiani, sekä napostelemaan vähän sipsejä greyn anatomiaa katsellessa.


Kana-terryaki subi, namnamnam<3

uusia meikki ja rasva tulokkaita

Tänään aamulla herra M sitten teki itse lounaansa, tai siis sen pienen osan minkä pystyi eli viipaloi leipänsä. Itse lounas oli muuten täsmälleen samanlainen jonka minä hänelle yleensä teen, eli en tiedä mistä koko valittaminen huonosta lounaasta on oikeen alkanut :D tunnin työskentelyn jälkeen pojat ja K lähti kouluun ja mä lähdin puolestani salille. Oli pakko testailla vähän tota mun juoksukuntoa juoksumatolla ja ei se nyt ihan niin surkea ollut;)
Loppu päivä poikien kanssa oli hermoja raastava, O halusi leikkiä koko ajan samoilla leluilla kun M ja siitä se riemu sitten vasta syntyikin.. itkua, huutoa ja valitusta. Illalla oli vielä koulua ja olo oli jotenkin lopen uupunut, eikä oikeen ois kiinnostanut koko juttu, mutta kyllä sieltä vaan kotiin selvittiin.

Nyt matkaan suihkuun ja tekemään jotain hyvää terveellistä iltapalaa. Mulla on huomenna taas 13 tunnin työpäivä ja oon nyt jo valmiiksi hajalla eli tosi innoissani odotan huomista :D Mutta ehkä lauantain biletys vähän nostaa mielialaa.. aaa oispa jo lauantai, en malta odottaa:) Katoaan saanko itseni tällä kertaa humalaan asti vai en :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti