keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Greetings from Berkeley

Lämpöiset tervehdykset Berkeleysta!! Voisinpa jäädä loppu vuodekseni tänne, oon niin kaivannut tota auringon paistetta. Seuraavaksi kahdeksi päiväksi tosin lupailtiin vesisadetta, mutta kyllä mulle sekin käy mielumin, kun Seattlen kylmä vesisade tai tällä hetkellä siellä taitaa sataa lunta.

Koska mä en ole täällä mitään kummoista tehnyt, vaan hengaillut ja tehnyt töitä, en jaksa niistä alkaa sen enempää mitään selittelemään, mutta tässä teille muutama kuva Berkeleyn kaduilta:)


missä palmupuut on puita vaan..

täällä kukkii jo kaikki ihanat puut ja kukat, ilmassa tuoksuu kevät

söpöjä, värikkäitä pikku koteja

mielettömiä ylämäkiä ja siis myös alamäkiä

söpöjä autoja :D


stop-merkkejä joka puolella


Näiden parissa vietin maanantaisen vapaapäiväni.. musta on tullut täällä joku ihme lehtifriikki, sununtaina hain ton Glamourin ja tänään Voguen, millähän mä ne joskus raahaan kotiin, ku en mä niitä malta tänne jättää:D

Huomenna luvassa aikainen herätys, mutta kyllä sen jaksaa kun tietää ettei niitä töitä tarvi tehdä kun pari hassua tuntia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti