sunnuntai 13. helmikuuta 2011

I love hockey!

Loppu viikonloppu meni aika rauhallisissa merkeissä..lauantain yritin nukkua pitkään, mutta eihän siitä mitään tullut, makoilin kumminkin sängyssä pitkään rakkaan koneeni kanssa. Vohveli-aamiaisen jälkeen suuntasin salille ja sieltä kotiin suihkuun. Pian sen jälkeen M tulikin hakemaan mua ja ajettiin mielettömässä rankkasateessa kohti downtownia. Matka parkkihallista ravintolaan oli tuskien taival, mieletön tuuli, sade + sateenvarjo = mielettömän hyvä yhdistelmä, tai sitten ei! Päästiin kumminkin perille ihanaan hard rock cafeehen, jossa saatiin taas mielettömän hyvää ruokaa ja siellä on niin maailman paras jälkkäri, jonka R mulle viimeksi esitteli.. suklaamaapähkinävoi..öö kakku? tai jotain sinne päin:) sellanen kepee 600 calorin setti :D

Tulin aikasin kotiin, mutta nukkumisesta ei tullut yhtään mitään.. Nää mun posket vaivaa mua tällä hetkellä niin paljon ja sen lisäksi olen saanut vielä kärsiä koko viikon päänsärystä, näin sitten käy kun on tällänen idiootti kun mä, eikä osaa mennä ajoissa lääkäriin. K lupasi onneksi soittaa mulle lääkärin huomenna ja toivottavasti pääsen sinne mahdollisimman nopeasti, muuten voi olla et mun pää/posket räjähtää sitä ennen :D

No tänään kumminkin olen lähinnä vaan hengannut koneella ja iltapäivällä suunnattiin kohti everettiä katsomaan jääkiekko-ottelua Everet Silvertips vs. Kelowna Rockets. Rakastan jääkiekkoa ja oli niin kivaa nähdä sitä livenä pitkästä aikaa. Harmi vaan jouduttiin lähtemään jo toisen erän jälkeen kotiin, kun meillä oli pieniä matkassa mukana ja kello alkoi olla jo melkoisen paljon.. Toisen erän jälkeen tilanne oli tiukka 2-2.



Kansallislaulu

fiilistelykuvia..

Josi ja Tiia.. kattokaa ku ne posket oikeesti räjähtää pian :D



Tasoitus maali.. lippu liehumaan:)



Lisää fiilistelyä..


Tulipa vähän ikävä yhtä jääkiekonpelaajaa..


Huomenna on taas maanantai ja uusi viikko edessä, en malta odottaa perjantaihin asti, että näen Ainon :)


Niin ja IHANAA ystävänpäivää kaikille<3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti