keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Feeling little bit better

Eilinen päivä meni niin sanotusti perseelleen, enkä ees tiedä mistä alottaisin ja mitä kaikkea siitä kertoisin.. Aamu alkoi panikoimalla tulevaa lääkärinreissua varten

a) koska en tiennyt missä koko paikka on
b) koska en tiennyt mitä kaikkea siellä kysellään/tehdään
c) koska en tiennyt mitä se kaikki tulee maksamaan

No lähdin kumminkin rämpimään kohti yliopistoa ( kyllä, käytin yliopiston lääkäriä, koska K työskentelee siellä) kaatosateessa, kartta kädessäni. Löysin, kun löysinkin perille ja olin vielä ajoissa. Vastaanottotiskin nainen kysyi vakuutuskorttiani ja sen hänelle ojensin. Ihmettelin, kun en joutunut maksamaan mitään??? Ehkä he lähettävät laskun kotiin, toivon todella, että eivät. Menin istumaan odotushuoneeseen, josta sairaanhoitaja minut pian haki alkututkimuksiin, naureskelin heidän vanhanaikaisia tarvikkeitaan ja sitä kun en tiennyt, että miten niitä käytetään. Mm. lämpö mitattiin sellaisella tikulla kielen alta ja mä olin aivan ulapalla :D Jäin huoneeseen odottamaan lääkäriä, joka saapuikin pian, mukava nainen. Hän teki pari testiä ja kysyi miljoona kysymystä, ja osasin jopa melkein kaikkiin vastatakin :D Diagnoosina täysin sama, jota itse epäilin noin kuukausi sitten, (täytyy varmaan vaihtaa alaa) poskinotelontulehdus molemmilla puolilla, sekä tulehdus oikeassa korvassa. JIPII, sain siis uuden antibioottikuurin ja toivon todella, että se toimii!! Olen nyt syönyt kaksi päivää ja vielä en huomaa ainakaan kovin suurta eroa, ainoastaan päänsärky on loppunut. No kumminkin, positiivinen asia oli, että antibiootit maksoivat vain ja ainoiastaan 45$ eli pääsin puolet halvemmalla kun viime kerralla:)

Niin ja pari plussaa tähän vielä päälle, lääkäri kertoi, että perjantain lennostani saattaa tulla melko kivulias korvani takia + antibiootit saattavat aiheuttaa ripulia, eli onnea vaan tulevaan lentoon :DD

Satoi edelleen kun pääsin ulos lääkäristä ja minulla oli tasan tunti aikaa ennen kun piti hakea O koulusta. Mun ei ollut siis mitään järkeä lähteä kotiin, vaan ajattelin mennä kiertelemään u-distrikcille vähän kauppoja ku en oo siellä monesti ollut. Matkalla näin pankkiautomaatin ja muistin mukana olleen shekkini, eli ajattelin mennä laittamaan sen parempaan talteen tilille. Se oli VIRHE!!! Saan siis palkkani joka viikko noina kurjina shekkeinä ja sitten mun tarvii aina itse mennä laittamaan ne tilille automaatin kautta, en ymmärrä miksei mun hostit voi vaan siirtää suoraan sitä rahaa tilille?? No anyway kävi niin, että automaatti hotkaisi shekkini, eikä se mennytkään mun tilille vaan katosi jonnekkin teille tiettömille.. Ja arvatkaas millanen paniikki muhun iski?? Sinne hukku mun melkein 200 $, mun takana oli poika jonossa ja kerroin sille miten kävi ja se neuvoi mua menemään pankkiin selvittämään asian. Niin mä sitten lähdin melkosen nopeeta tahtia pankkiin, onneksi se oli vaan parin korttelin päässä. Nää on just selllasia tilanteita mitä haluut mennä selittämään englanniksi joillekkin pankkivirkailijoille, hei teidän automaatti pölli mun shekin :D No tätä tilannetta alettiin sitten selvittämään ja loppujen lopuksi MINÄ puhuin puhelimessa naisen kanssa, joka oli sillä hetkellä Arizonassa ja selviteltiin tilannetta.. Kaikki kääntyi onneksi parhain päin ja sainkin rahat tänään jo takaisin tililleni, eli loppu hyvin kaikki hyvin. Kyseinen tunti kului kumminkin tähän setvimiseen ja sitten sainkin lähteä hakemaan juoksu jalkaa O:ta koulusta.

Loppu päivän oli vaan ihan turta, väsynyt, poikki ja olin varma, että mun pää halkeaa. Lapset oli tietenkin hankalia ja mua ei jostain kumman syystä kiinnostanut oikeen kuunnella yhtään kiljumista, eikä tappelua lelusta. Työpäivän jälkeen kaaduin sänkyyn ja kuuntelin musiikkia ja yritin vaan ajatella jotain muita asioita, kun sitä kipua mikä mulla oli. Sitten menin suihkuun ja ajoissa nukkumaan.

Tänään on jo ollut parempi päivä ja päänsärky tosiaan melkein kokonaan poissa.. posket ovat vielä melkoisen pahassa kunnossa, mutta eiks ne niin oo, että siinä muutama päivä menee ennen kun ne alkaa kunnolla vaikuttamaan?? Toivon siis, että alkaa pian helpottamaan ja perjantaina haluan olla huippukunnossa :)) Nyt yritän ottaa vaan sitten rauhallisesti, ei liikuntaa kymmeneen päivään.. lepäilen ja hengailen. Huomenna onneksi melko rento päivä tiedossa:)

5 kommenttia:

  1. nyt tarvittas suomijengiä tsemppaamaan ripulin suhteen: DDDDDDDD

    VastaaPoista
  2. hahaa, siis todellakin :DDD onneks ei oo vielä näkynyt!!!

    VastaaPoista
  3. mulla kävi ihan sama mielessä! :DDD että ei ois sun eka lento ripulissa! :DDDD

    VastaaPoista
  4. hei,hei.. ei mulla ollut ripulia (vielä) lentokoneessa, sillon oli vaan maha super kipeä :DD

    VastaaPoista
  5. :DDD välillä oon miettiny että kyllä sulla kävi tuuri ku meiät sait samaan huoneesee (hups)! Meiän yrjöäänet varmaa autto asiaa !

    Ollaan vaan NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ihania ! <3

    VastaaPoista