tiistai 1. helmikuuta 2011

Sunny days

Tällä hetkellä tekis mieli kaatua tohon sänkyyn joka mua kutsuvasti huutaa tossa metrin päässä, mutta ei, ensin pitää vähän kirjoitella, sen jälkeen ottaa suihku ja sitten tehdä maailman suurin iltapala. Vedin tänään superisti yli liikunnan kanssa, mut minkä sille voi kun tiistaisin ja torstaisin sattuu olemaan aamupäivät vapaat + iltasin vielä liikuntakurssi.. pakko sitä on liikkua sillon kun sitä aikaa on. Huomenna aattelin ottaa sitten illalla rauhallisesti ja lähteä ostoskeskukseen ostelemaan vähän uusia meikkejä tulevaa viikonloppua varten ;)

Eilen oli tosiaan se mun super-über-extra-pitkä päivä, mutta se sujui oikeesti ihan yllättävän hyvin, vaikka illalla aloinkin olemaan jo aika poikki. Nautittiin paljon raittiista ulkoilmasta, sillä täällä on kaksi päivää paistanut aurinko. Oon kun ihan eri ihminen sillon kun täällä on aurinkoista, niin hyvä fiilis ja paljon energiaa:) Käytiin poikien kanssa kirjastossa, pääsi M kerrankin valkkaamaan itse omat kirjansa ja sen jälkeen tein illallista ja tarvii sanoa, että oli helvetin hyvää kanaa:D



Matkalla kirjastoon..

M:kin halusi kuvata:)

vähän räväkämmän väristä taloa..



Aamulla meillä oli "pikku" känkkäränkkä kylässä, ilmeisesti mielenosoitusta, kun äiti oli ollut koko edellisen päivän pois, mutta se on tosi kiva ku mä saan siitä aina puolet osakseni "Tiia tekee aina ihan tyhmää lounasta" voi kiitos, voitkin sitten jatkossa varmaan tehdä ihan itse omat lounaasi, luovutan kyllä mielelläni tämän tehtävän herra M:lle. Ja toi oli vasta alkusoittoa, en tiedä kyllä mitään raskaanpaa kun valittavan 5-vuotiaan pojan joka alkaa itkemään jokasesta asiasta kun joku pikkutyttö. Tiedän olen reilu, mut niin se täällä vaan menee..

Buaah.. nyt mä lähden sinne suihkuun, oon totaalisen uupunut.. voin kertoa, että olen harrastanut tänään vain ja ainoastaan 5 tuntia liikuntaa.. toivottavasti pääsen huomesta siis sängystä ylös:D Huomenna on taas pieni erikoispäivä kun M:n koulu loppuu 2 tuntia aikasemmin ja pitää hakea se juuri siihen aikaan kun O:n pitäisi olla päikkäreillä. Saa nähdä saanko pidettyä pojan hereillä!


Ihanaa helmikuun alkua kaikille!<3
P.s mä oon puolessa välissä mun reissua.. hiphei!!!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti