sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Great, great weekend

Olipas vähän sairaan kiva viikonloppu!!! Vaikka perjantaina meinattiinkin myöhästyä meidän lennolta ja juostiin turvatarkastuksesta suoraan sisälle koneeseen. Hostäitini mielestä tämä oli erittäin traumaattinen kokemus, mutta musta oli ihan jees ettei tarvinnut kököttää lasten kanssa lentokentällä yhtään ylimäärästä;) Lento sujui hyvin M nukkui, O leikki legoilla ja mä öö..no mä vaan olin ja tsekkailin, että molemmilla oli kaikki hyvin.

Hostisä heitti mut bart-asemalle, jostai sainkin mukaani ihanan Ainon. Tuntu ku oltais nähty viimeks viikko sitten, vaikka tosiasiassa väliä oli ollut se 7 kuukautta. No ehkä piti vähän päivitellä jotain asioita enemmän, mutta muuten kaikki oli kuin aina ennenkin. Mentiin syömään mun vakkari hampurilaispaikkaan ja käytiin yksillä läheisessä pubissa.. molempien suut kävi siihen malliin, että nukkumaan ei päästy ennen kolmea :D

Lauantaina heräiltiin ajoissa ja tietenkin piti sataa vettä. Ja se ei ollut mikään pieni vesisade vaan sitä satoi paljon ja KOKO päivän. Ei siinä sitten paljon nähtävyyksiä menty katselemaan, mut mentiin sen sijaan sitten shoppaamaan ja sainkin kiitettävästi tyhjennettyä pankkitiliäni. Löysin aikas kivoja juttuja ja myöskin tarpeellisia:) Päivä kului niin pirun nopeaan, niinhän se menee, että kun on kivaa, niin aika vaan juoksee..

Illalla avattiin viinipullo ja saatiin huoneeseen juustolautanen keksien kera (mun hostisä on joskus aika kiva). Juteltiin, meikkailtiin, syötiin, kuunneltiin loistavaa musiikkia ala perez ja sitten olikin aika lähteä kohti läheistä yökerhoa. Oli kivaa tavata taas uusia ihmisiä ja mikä parasta viettää aikaa Suomi ystävän kanssa, ilta ja yö meni vaan ihan liian nopeaan.

Tänään Aino lähtikin jo kotiin, vietettin aamu hengaillen ja ottettiin rauhassa.. Ajatuksena oli lähteä vielä downtowniin, mutta kun meistä kahdesta on kyse, niin voi ehkä kuvitella, ettei sitten ihan saatu aikaiseksi sitä mitä piti :D En voi sanoa muuta kun, että iso kiitos Ainolle, joka piristi mun viikonloppuani ja sen ansiosta oon nyt paaljon paremmalla tuulella!!

Raahasin iltapäivällä itseni ja laukkuni Berkeleyyn hostisovanhempieni luokse ja täällä viettelenkin koko seuraavan viikon ja arvatkaa mitä, mulla on huomenna VAPAAPÄIVÄ!!! Melkosen mahtavaa siis:)

ps. käytiin katsomassa asuntoesittelyä ja se oli ihanaa ja mielenkiintoista ja sieltä talosta oli aivan mielettömät maisemat mm. golden gate bridgelle.. Oispa vähän kivaa asua siellä:)

pps. kuvia ei ole, koska olin niiden suhteen laiska ja saamaton, mutta onneksi Ainon kamerassa on meistä ainakin 4 kuvaa :D

2 kommenttia:

  1. ihanaa lukea, että teillä oli hieno viikonloppu!! tosin, sen olis varmaan tiennyt jo pitkälti ennen. ja tohon edelliseen kirjotukseen: sun posket näyttää hyviltä molemmissa, mut ehkä vielä paremmilta niissä missä sulla ei oo hupparia;) <3 .sal

    VastaaPoista
  2. juu oli kyllä niin hienoa nähdä Aino :) hahaa, jes hyvä;)

    VastaaPoista