maanantai 3. tammikuuta 2011

auttakee, auttakee

Tammikuu lähtee käyntiin ja niin myös mun joka vuotinen pistän itseni kesäkuntoon yritys. buah. Tänä vuonna tarvisin kyllä tsemppausta enemmän kun koskaan ennen, sillä kauhukseni huomasin joulumekkoa ostaessani, että en enää mahtunut kokoon 34, niinkuin viimeset 8 vuotta, vaan jouduin ostamaan mekon kokoa 36!!! Tästä voimme huomata, että jenkkilä on tehnyt tehtävänsä. Ei perkele, että oon pettynyt itseeni. Nyt tarvis tän tytön ottaa itseään niskasta kiinni ja päästä takas samanlaiseen liikuntarytmiin, joka mulla oli Suomessa. Jotenkin se tuntuu vaan niin hankalalta, kun ei täällä voi/ehdi tehdä oikeen mitään muuta kun juosta. Alkaa sekin maistumaan jo vähän puulta. Onneks mulla silti alkaa ihana uusi koulukurssi, jonka puolesta pääsen kuntoilemaan 2 kertaa viikossa puolentoista tunnin ajan, siihen kun sais päälle vielä sen 3 lenkkiä, mikä oli jossain vaiheessa syksyllä, niin eiköhän alkais kilot karisemaan.




Liikunnan lisäksi nää mun syömistottumukset on muuttunut täällä kyllä mielettömästi. Kaikki makea, jotan en ennen syönyt juuri koskaan on tullut melkein jokapäiväiseksi "ravinnoksi" ja etenkin aina suuri heikkouteni suklaa on vienyt mut kyllä ihan mennessään. Vois ehkä ottaa tähän väliin taas kuukauden suklaalakon, kun viimekskin se meni niin hienosti:) Mut voiko joku sanoa mulle, että nainen ota nyt itseäsi niskasta kiinni ennen kun on liian myöhästä. auttakaa :D nii ja sitten sellanen kysymys, tai siis ei kysyms, vaan kertokaa jotain hyviä lounasideoita mitä voisin tehdä? hostpoikani kun aina syö maapahkinävoileipiä ja ne ei mua oikeen nappaa + oon muutenkin yrittänyt välttää tätä pullamössö leipää. Mut siis joku lounas mikä olis suht nopee tehdä, halpa ja terveellinen. Eihän ollut paljoo vaadittu? :D












p.s vähänkö on wikholmin salaattia ikävä!

2 kommenttia:

  1. hih kaikille au paireille kay noin, kyl ne viimeistaan suomeen palatessa alkaa pudota :P
    ihanan nakosia keittoja! :)

    VastaaPoista
  2. haha, joo toivon mukaan ja mielellään sais pudota jo vähän ennenkin ;)

    VastaaPoista