sunnuntai 9. tammikuuta 2011

englantia, kiitos!!!

Tänään oli toinen vapaapäiväni, joka alkoi laiskoissa tunnelmissa pitkään nukkuen, aamupalaa valmistaen ja facebookissa kavereiden kanssa jutellen. Sitten olikin jo aika lähteä au pair tapaamiseemme, eli keramiikkapajalle jee! Asenne oli se, että ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta loppujen lopuksi se oli ihan hauskaa puuhaa. Niinhän siinä aina käy, että kun olettaa kaikkein pahinta, yleensä yllättyy positiivisesti. Laitan mun upeasta kulhosta joskus kuvan kun saan sen takaisin todennäköisesti seuraavassa tapaamisessamme.

Tapaamisen jälkeen lähdimme jo perinteeksi muodostuneelle lounaalle Saksalaisten J:n ja E:n kanssa. Tällä kertaa valittiin paikaksemme todella "terveellinen" hampurilaisravintola. Ruoka oli kyllä huippu hyvää!





Lounaan jälkeen kiertelimme hieman kaupoissa ja mukaan löytyi Victorias Secretin aleista pinkki kylpy/iltatakki puoleenhintaan. Lisäksi farkkuleggarit hennesiltä ja vähän uusia rannekoruja:)
Tytöt kävivät jälkkärillä herkullisessa jugurtti-paikassa. Mä tyydyin tällä kertaa vaan katselemaan tyttöjen syömistä, kun tuntu et se hamppariateria oli jo ihan tarpeeksi tälle päivälle:D




J :n yammy jogurtti-annos:)


Yksi asia mikä mua suunnattomasti ärsyttää kun hengaan saksalaisten kanssa on se, että he eivät vaan yksinkertaisesti voi puhua ENGLANTIA. Kiva siinä sitten hengailla kavereiden kanssa kun joko puhuvat keskenään saksaa tai vaihtelevat kieltä vuoron perään.. Pari kertaa siinä sitten nätisti pyysinkin, että voitteko oikeesti nyt puhua englantia.. loppujen lopuksi en jaksanut enää välittää.


Haettiin J:n luota tietokone ja tultiin tähän mun luokse hengailemaan. Kone haettiin siksi, että sain vihdoin nähdä ystäviltäni postista tulleen dvd:n. Se oli niin huippu, siellä oli kaikki mun kaverit ja mun koko perhe ja nauroin niiiin paljon mm. kuvamateriaalia ystävien pikkujouluista :D Oli myös ihanaa kuulla pitkästä aikaa kaikkien puhetta ja nähdä kuvamateriaalia, paras lahja ikinä<3


J ja E lähtivät kasin jälkeen kotiin ja arvatkaas mitä mä aloin tekemään.. tattarattataaa!!! Synttärilahjaksi saamaani 550 palan palapeliä.. On siinä muuten sit hommaa vähäksi aikaa, mut sain melkein jo raamit tehtyä;)



Mun cool palapeli

Huomenna onkin sitten taas maanantai ja arki jatkuu taas.. Toivon, että tämä viikko menee erittäin nopeasti, sillä lauantaina saan ihanan ystäväni R:n luokseni Philadelhiasta, huippua!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti