sunnuntai 2. tammikuuta 2011

home sweet home

Niin sitä palattiin kotiin kahden ja puolen viikon reissun jälkeen ja täytyy kyllä sanoa, että tuntuu hyvältä olla kotona. Niin kivaa kun lomalla oleminen olikin, odotan jo paluuta arkeen. Ei toi matkalaukkuelämä oo oikeen mua varten, vaikka takana onkin kaksi ihan huippua viikkoa:)

Lentoreissu takaisin Seattleen ei onnistunut ihan suunnitelmien mukaan.. Ensinnäkin luulin, että host-äitini lentää kanssamme, mutta matkalla lentokentälle kävikin ilmi, että hän on jo Seattlessa (olin vaan ihan vähän puulla päähän lyöty tämän tiedon jälkeen ja sen kertoi minulle hostpoikani:D). Ei siinä siis mitään, ei mulla ole mitään ongelmia lentää lapsien kanssa, varsinkaan kun J oli mun kanssani, mutta oishan se ehkä ollut ihan kiva tietää vähän aikasemmin :D Lisäksi hostisäni oli tarkoitus saattaa meidät turvatarkastuksen läpi ( se kun on aika haastavaa hommaa kahden lapsen + omien kamojen kanssa), mutta kas hän oli unohtanut lompakon kotiin, jossa tietysti oli henkkarit, joten ei siis päässytkään saattamaan meitä. No ei siinäkään vielä kaikki, omalle portille päästyämme saimme tietää, että lento on yli tunnin myöhässä, voi sitä ilon päivää!! Onneksi mun hostpojat on niin tottuneita lentäjiä, että lentokenttä aika sujui ilman mitään ongelmia, kuten myös itse lento. Niin sitä sitten viimeinkin päästiin Seattleen!

Tarkoitukseni oli mennä heti tänään illalla lenkille, mutta oltiin kotona vasta niin myöhään, että se jäi sitten väliin :/ Tuli siinä sitten syötyä illallinen ja uskokaa tai älkää, mutta sen jälkeen purin matkalaukkuni. Voin kertoa, että aika historiallista toimintaa, eikä ehkä tule tapahtumaan toiste, että puran laukkuni samana päivänä, kun tulen kotiin. Tuli siinä sitten samalla huomattua, kuinka paljon mulla on jo tavaraa (henkaritkin loppuu vaatehuoneesta) , voi apua kun se päivä tulee kun tarvii alkaa pakkaamaan kotiin lähtöä varten, eikä vielä olla edes puolessa välissä.

Nyt aion valmistautumaan yöpuulle, että jaksaa sitten aamulla herätä ulkoilemaan, niin huomenna siis alkaa mun "uusi" elämä. Sanoin jo K:lle, että sen on pakko herättää mut aamulla, koska jos itse laitan herätyksen ja tiedän että saisin nukkua vielä pidempään, jatkaisin vaan nukkumista.

Niin ja oli aika ihanaa kuulla, että alotan huomenna työt vasta kympiltä:)) Ei siis tarvi herätä ihan mahdottoman aikaisin, jeeij. Ihanaa viikon alkua kaikille muruille!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti