tiistai 11. tammikuuta 2011

it's snowing!

Tiistai päivä on melkein ohitse ja olen aivan puhki! Aamulla tuli tehtyä pieni lenkki ja edelleen kyllä kauhulla katselen ihmisiä, jotka juoksevat t-paidoissaan ja shortseissaan näillä keleillä. Itsellä oli sopiva kahdissa housuissa, t-paidassa ja takissa ja lenkin jälkeen ei sormet liikkuneet mihinkään suuntaan eli ensi kerralla otan myös hanskat :D

Työpäivä oli lyhyt, mutta jotenkin silti tosi uuvuttava. M oli huonolla tuulella koulun jälkeen, niin kun oikeestaan aina. Kaikki muut lapset juoksevat luokkahuoneesta ulos aina hymyssäsuin, mutta ei vaan meidän poika.. eipä hän muutenkaan ole kyllä ihan tavallinen lapsi :D

Kouluun sai taas lähteä kiireellä ja jo tutuksi käynyt bussikuski antoi kuljetuksen ilmaiseksi, syy oli kuulemma se, että koska hän ei ehdi minua kuljettamaan koskaan ajoissa perille niin ei tarvi maksaa. Hah, käyhän se noinkin:) Koulutunti meni jumppapallojen, bosu-tasapainolautojen ja käsipainojen merkeissä. Ihan jees, mutta lähes koko tunti oli täynnä liikkeitä, joista mun polvet eivät oikeen tykänneet. Kyllä mä silti parhaani taistelin.

Tunnin päätyttyä astuin ulos ja mitäpäs muuta sieltä taivaalta alas tuleekaan kun LUNTA! On muuten jo tapa, että aina tunnin päätyttyä sataa jotain, siinä on sitten kiva mennä hikisenä odottelemaan bussia. Bussimatka oli nyt jo super vaarallinen ja tiet liukkaat, vedettiin yks käännös hieman pitkäksi ja tarvii kyllä sanoa, että PELKÄSIN! Tykkään lumisateesta Suomessa, täällä EN! Saa nyt sitten nähdä onko M:llä huomenna koulua vaiko eikö ja meneekö K töihin. Toivon, että mun ei tarvi viettää koko päivää molempien lapsien kanssa, näin hyvä au pair mä olen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti