keskiviikko 5. tammikuuta 2011

keskiviikko

Mä oon mennyt niin sekasin!! Heräsin tänään 6.40 aamulenkille ja kaikenlisäksi vielä satoi vettä! Mutta voin kertoa, että sen jälkeen oli niin hyvä fiilis, että aion varmasti mennä toistekkin! Yliopiston poikajoukkue siinä kirmasi pikkasen kovempaa vauhtia mun ohitse kun mihin itse pystyn, mutta ei se menoa haitannut, sitä paitsi hiljaa hyvä tulee:)

Tämän hyvän fiiliksen jälkeen oli aika siirtyä aamupala pöytään, vatsakin kurni jo kovasti. Mä en tiedä, että mikä näissä aamuissa on ongelmana, mutta tuntuu, että etenkin M herää joka aamu väärällä jalalla ja on niin Mr Grumpy eli meidän oma herra pahantuulinen! Siinä vaan jotenkin tulee itsekin pahalle tuulelle. Mm. tänään tämä meidän 5½ vuotias poikamme sai melkoisen itkuraivo-kohtauksen, kun munakokkelin sijasta meillä olikin tänään keitettyjä kananmunia. Kertokaa nyt mulle, että onko toi ihan normaalia enää ton ikäiseltä?



10 maissa lähdettiin O:n kanssa kerhoilemaan. Oli niin maailman raskainta kävellä sinne kerholle, joko mun kunto on tosiaan täysin nollassa, tai toi meidän 2-vuotias on maailman painavin.. hmm..kumpikohan on oikea vastaus:D Lähes koko matka kerholle on ylämäkeä ja se on joka kerta kyllä tuskien taival. Kerhossa oli aika vaisu meininki, kun O:n lisäksi siellä oli vaan 2 muuta lasta. Sen takia lähdettiinkin sitten vähän aikaisemmin kirjastoon, josta haettiin iso kasa kirjoja pojille:)

O:n päiväunien jälkeen haettiin M koulusta ja loppupäivä meni tosi leppoisasti: luettiin kirjoja, otettiin valokuvia, tanssittiin ja kuunneltiin musiikkia, vähänkö meillä oli kivaa:)

Ilta sujui shoppailun merkeissä, yhtä juttua lähdin hakemaan ja sen yhden ja aika monen muun asian kanssa palasin takaisin kotiin :D Ajattelin laittaa teille huomenna vähän kuvia, että mitä kaikkea kivaa mukaani löysin. Nyt uuden kirjan pariin ja sitten nukkumaan.

3 kommenttia:

  1. Tiiätkö tänää aamul mietin tätä sun blogia ku olin lukenu sen KOSKA mun 5 v on kans AIVAN mahoton aamusin nykyään! Ei hyvää päivää ku kiukutellaan ja huudetaan ja raivotaan IHAN kaikesta...

    VastaaPoista
  2. On kyllä välillä (lue aina) niin uskomatonta toimintaa ja mietin vaan, että toivottavasti en ole ollut itse samanlainen lapsena :D

    VastaaPoista
  3. joku jälki uhmaikä! :D mul tää homma alko ku salama taivaalta nyt tammikuun alussa! Aamusin ei kauheesti huumuria näy tässä talossa :D

    VastaaPoista