keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Snadisti harmittaa

Mitä eroa on Tiialla ja aidolla Seattlelaisella?
No Tiia kävelee talvitakki päällä, feikki uggit jalassa, kaulaliina tiukasti kaulan ympärille sidottuna, kun taas paikallinen kulkee pusakassa, hame päällä, sääret paljaana balleriinat jalassa. Pitäsköhän mun yrittää päästä paikaillisten tavoille? Tänään silti jo tosin päivällä kuljin ihanassa kevättakissani, eikä ollut edes yhtään kylmä! Tästä päästäänkin seuraavaan aiheeseen, eli vaikka kovin pidänkin takistani, tarvitsen ehdottomasti toisenkin kappaleen kevättakkeja. Ihan vaan sen takia, että se takki mikä mulla on täällä mukana on vähän liian hieno leikkeihin lasten kanssa ulkona, eli jotain rennompaa tarvis siis keksiä :) Vielä en oo ihan hirveesti ehtinyt mitään katselemaan, mutta eiköhän sitä jotain kivaa löydy.. niin ja tällä palkkauksella.. myös jotain halpaa :D



Ehkä jotain tän tyylistä?

Sitten asioista ihan toiseen. Arvatkaa kuka on taas "kipeä"? Kyllä, oikea vastaus: MINÄ! Kyllä mä pysyinkin melkein puoli vuotta suht terveenä ja sitä kovasti ihmettelinkin. Tämän hetken omana diagnoosina on: poskiontelontulehdus (taas) ja tulehdus oikeassa korvassa! Kiinnostaa paljon mennä lääkäriin ja alkaa maksamaan taas sitä 90 $ antibiooteista + käyntimaksu (vaikka saankin kaiken vakuutuksesta takaisin). Siksipä yritänkin nyt käyttää kaikkia keinoja, että voisin saada lääkkeet joko Suomesta käsin tai ostaa yhdeltä Suomalaiselta au pairilta, joka fiksuna tajus ottaa muutaman kuurin tänne mukaan. Saa nähdä nyt sitten et miten tässä käy.. En voi muuta sanoa, kun että vi-tut-taa!!

Meillä oli eilen muuten törkeen hyvä treeni meidän TBC-tunnilla, aluksi nyrkkeiltiin ja sitten oli kuntopiiri. Jaksoin jopa mennä vielä vähän salille juoksentelemaan tunnin jälkeen, koska piti odottaa seuraavaa bussia puoltuntia.Ei voi sanoa muuta kun,että hyvä treeni = parempi mieli. Treenailujen jälkeen päädyin kauppaan ostamaan appelsiineja ja mustikoita. Parasta mun liikkumisessa on, että en koskaan halua syödä sen jälkeen mitään epäterveellistä.. mun hostäiti tosin nauroi vähän mun laihaa salaattia, koska mun melkein kaikki salaattitarpeet oli loppu, niin vetelin sitten salaattia kananmunien kanssa :D + niitä appelsiineja ja mustikoita. Mut hei hyvältä se maistui;)

Tänään on ollut normi päivä työskentelyn merkeissä, käytiin kerhoilemassa ja sen jälkeen nappasin itselleni kirjastosta ekan twilight kirjan, leffat oon nähnyt, mutta kirjoja en ole lukenut joten aattelin petrata mun enkkua nyt sitten lukemalla. Nyt istuskelen Hot Chocolate kahvilassa hörppien piparminttuteetä ja syöden mudpie keksiä, päätin että keskiviikot käytän tälläseen pieneen hemmotteluun ja herkutteluun. Myös helmikuun Elle lähti mukaan kaupasta, joten sen seurassa vietän varmasti parit seuraavat tunnit. Nyt täytyy lähteä hakemaan alhaalta lisää teetä, kaverit antoi mulle ihan liian pienen mukin, huoh :D p.s R, meidän kaiffari ei ollut tänään töissä, höh!;)

Huominen jatkuu taas rennon työpäivän ja treenailujen merkeissä, sitten onkin jo melkein viikonloppu ja odotan innolla skypettelyä rakkaiden, parhaiden tyttöjen kanssa<3

3 kommenttia:

  1. viikonloppua odotellen <3

    VastaaPoista
  2. Miten sä muka saat kaiken takaisin lääkärireissusta? Mä kun kävin xrayssä, niin mun ite piti silti käyntimaksu (tai joku tollanen) $35 maksaa.. Vai tarkotitko et sun pitää siis maksaa toi käyntimaksu ja noi antibiootit ite? Mä luulin ton vakuutuksen ottaessa, ettei tarvis maksaa ees noita ihme käyntimaksuja, mutta olinpa väärässä..

    VastaaPoista
  3. No jos saan 90 $ takasin vaikka 120$ laskuta, niin olen ihan tyytyväinen:) En oo lääkärissä täällä vielä käynyt, kun viimeksi au pair kaverin lääkäri hostisä kirjotti reseptin,ihan ilman mitään maksuja. Mutta yritän kyllä välttää tota lääkäriin menemistä viimiseen asti.

    Ja kyllä, huomenna on jo perjantai<3

    VastaaPoista