lauantai 8. tammikuuta 2011

leppoisa lauantai

Ihanaa, rakastan vapaapäiviä!!! Tämä lauantai oli ihanan leppoisa ja olin täynnä energiaa!
Eiliseen kuvien tilaamiseen tuli pieni ongelma, kun kyseinen ohjelma jumittui täydellisesti. Otinkin siis aamulla uuden yrityksen ja satuin löytämään ifolorin sivuilta ohjelman jossa luki: "käytä tätä ohjelmaa jos aiot ladata paljon kuvia".. hmm.. kas kun en huomannut kyseistä ohjelmaa eilen. Tuhlasin siis eilen koko päivän + hermoni turhaan asiaan, jonka hoidin tänään aamulla puolessa tunnissa. Niin tyypillistä mua, no ainakin sain ne kuvat vihdoin tilattua :D

Tilauksien jälkeen oli aika lähteä lenkkeilemään ja voin kertoa, että sen jälkeinen fiilis oli kyllä taas aivan mahtava! Suihkun jälkeen siirryin aamiaispötään, jossa M ihmetteli, että miten voin syödä aamupalaa samaa aikaan kun he syövät jo lounasta. Koska sä sitten sun lounaan syöt, sillon ku me syödään illallista vai? Noo, todennäköisesti joo :D

Tanskalainen M tuli luokseni kyläilemään ja hengailtiin hetken aikaa täällä ja sitten käytiin teellä mun lemppari kahvilassa.. tai siis tän meidän alueen kahvilassa.. oon ylpee itsestäni, kun olen vaihtanut kuuman kaakaoni kermavaahdolla teehen ;)




Illemmalla käytiin Saksalaisen J:n kanssa ostoskeskuksessa ja sitten tulin hetkeksi kotiin ja lähdettiin samaan kyseiseen kahvilaan ja join taas teetä, jipiii olen parantunut ja päässyt eroon kaakaoriippuvuudestani. Hengattiin siellä jutellen koko ilta, kunnes oli jo paikan sulkemisaika. Mä niin nautin tälläsistä rennoista päivistä, kun ei oikeesti tarvi tehdä mitään erikoista. Tekemisen sijasta mun suu on kyllä käynyt koko päivän kun papupata.. on se hyvä, että välillä on jotain sanottavaakin...kai? :D

Huomenna meillä on aupair tapaaminen ja mennään johonkin ihme keramiikkapajalle ja uskokaa tai älkää, mutta käyttäisin mielummin 15 $ johonkin muuhun, kun jonkun ihme esineen tekemiseen.. sillähän vois ostaa vaikka uuden paidan, tai housut, tai kengät, tai...;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti