maanantai 3. tammikuuta 2011

Arkeen paluu

Wuhuu! nyt kun siitä kuntoilusta tuli jo kirjoitettua niin jatketaan samaa rataa. Aamulla tuli lähdettyä lenkille kauniiseen aurinkoiseen pakkasaamuun. Voi miten masentavaa oli huomata, miten kunto on taas laskenut aivan pohjalukemiin. Ei auta muu kun aloittaa alusta, taas.

Aamu oli leppoisa ja aloitin työskentelyn rennoissa merkeissä. Katsottiin K:n kanssa mun tammikuun aikataulu, mikä vaikuttaa melko mielenkiintoiselta, koska ollaan jouduttu tekemään järjestelyjä sen takia, että mulla alkaa huomenna mun uusi koulukurssi. Lisäksi host-äitini K haluaa käyttää kaikki mahdolliset 45 työtuntia, joten voin kertoa, että hauskalta näyttää, enkä ees ihan päässyt kärryille, että minä päivinä työskentelen minäkin kellon aikana, mutta eiköhän se tässä selviä :D

Huomenna alkaa O:n preschool, eli pikkuiseni aloittaa käymään koulussa kaksi kertaa viikossa, tai siis leikkimässä toisten lasten kanssa, kuten K kyseistä koulua kutsuu. Meillä kaikilla neljällä on siis huomenna koulupäivä, hassua. Mä oon kuitenkin super innoissani omasta kurssistani, vihdoin ja viimein pääsen ohjatuille liikunnantunneille. Ainoa stressaava tekijä on ehtiä kotoa koululle 45 minuutissa, vihaan niin mennä myöhässä!!

Oli kivaa palata tänään arkeen, mutta samalla tuli taas muistettua miten "ihanaa"
tää työskentely on. Kyllä tollasen 5-vuotiaan kanssa on siistiä olla, kun sen kanssa voi tehdä vaikka mitä ja sen ikänen pärjää jo niin hyvin itsekin, mutta tää meen 2-vuotias on kyllä tällä hetkellä aika VAI-KE-A! Ja tuntuu, että mun loman aikana ollaan menty vaan pahempaan suuntaan, o-ou. Olen pulassa! Tulette siis jatkossa todennäköisesti kuulemaan paljon valitusta ihanasta uhmaikäisestäni, pahoittelut siitä jo etukäteen! :D

Työpäivän jälkeen oli vielä energiaa lähteä kävelylenkille ja tulikin käveltyä yhteen läheiseen ostoskeskukseen ja sieltä mukaan tarttui tämä:



Ihanaa Tigiä lisää!! Olen yrittänyt löytää tätä tuotetta monta kertaa Rossista, jossa on välillä Tigin tuotteita puoleen hintaan, vaan eipä ole löytynyt. Niinpä täytyi sitten ostaa se täyshintaisena, mutta olen kuullut kyseisestä tuotteesta paljon hyvää. Toivottavasti on siis hintansa väärti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti