sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Kesäkuun 26

Mä olen rakastunut!!! ... kuulitte ihan oikein.. ra-kas-tu-nut! Mun uusi rakkauden kohde vaan saattaa aiheuttaa mulle sellasen viiden kilon lisäpainon ennen kun pääsen takasin kotiin :D Koska täällä on Seattleen verrattuna "niiiiin" kuuma, on mulla ollut ehdottoman pakottava tarve ostaa joka päivä jäätelöä! Löysin heti tokana päivänä täältä ihan täydellisen jätskipaikan ja kaiken lisäksi siellä on vielä naurettavan halpaa. Yksi tooosi iso pallo maksaa dollarin ja koska siellä on noin 30 eri makuvaihtoehtoa, on mun tietysti otettava kaksi palloa kerralla, että ehdin maistamaan kaikkia ihanuuksia. Mulla on nyt jo kolme suosikkia: cookie dough, strawberry cheesecake ja mint with chocolate chips.. namnamnam!!!
Onneksi kyseinen jätskipaikka sijaitsee melkein puolen tunnin kävelymatkan päässä, niin tulee sinne mentäessä ja takaisin tultaessa poltettua ees vähän jätskistä aiheutuvia kaloreita;)

Kuva: we <3 it


Kuva: we <3 it



Kuva: we <3 it


Muutenkin tänään on siis ollut mielettömän rankka päivä. Nukuin 11 tunnin yöunet, joiden jälkeen suuntasin meidän terassille ottamaan aurinkoa kolmeksi tunniksi, hengailin huoneessa kuunnellen hyvää musiikkia ja jutellen ystävien kanssa koneella, lähdin hakemaan sitä hyvää jätskiä ja kävin samalla kirjastossa hakemassa muutaman hömppäromaanin ja sitten oli sellanen tunnin maratonipuhelu suomeksi M:n kanssa :D


Nyt aion lähteä ekalle oikealle lenkille, oon ollut niin laiska koko viikon ja veikkaan ettei toi päivittäinen jätskin syönti ainakaan hirveesti mun kuntoani kohota :D Huomenna palataankin sitten taas arkeen ja lähden hakemaan aikasin poikia isän luota tänne Berkeleyyn..


Ja ainiiin, onnea minun rakkaalle isosiskolleni, joka täyttää tänään 27.6 25-vuotta!!!<3 Varo vaan sisko-vanhus, pian ollaan jo lähellä kolmeakymppiä ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti