tiistai 7. kesäkuuta 2011

Kesäkuun seitsemäs

Niin Rentoaa!!! Meikäläinen työskentelee tänään vaivaiset 4 tuntia, arvatkaa kuinka täpinöissä oon! Yksi tunti takana ja seuraavaan 3:een tuntiin aikaa 8 tuntia.. 8 tuntia aikaa tehdä mitä ikinä haluan, öö.. mitäs sitä sitten tekis??? Nyt makoilen sängyllä, juon teetä ja lueskelen ylläri ylläri blogeja. Miksei ketään mun kavereista ole facessa, kun mulla olis kerrankin aikaa jutella ns. normaaliin aikaan?:D Vähän harmi kun tänään on tietty nyt pitkästä aikaa tollanen ankee ilma, eli ei pääse auringostakaan nauttimaan, toivottavasti huomenna olis parempi tuuri:) Oon kuullut (lukenut facen tilapäivitykset) villiä huhua, että Suomessa on KUUMA, olen teille ehkä hieman kateellinen;)

Isoäiti saapui paikalla eilen ja kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin. Huomenna tehdään cupcakeja M:n luokkalaisille torstaiksi :) Ja torstaina päästään myös itse herkuttelemaan sillä meille tulee illallis/synttärivieraita ja tällä kertaa myös minä jään tänne kotiin heidän kanssaan, kyllä mulle käy, että työaikana saan vaan syödä ja seurustella muiden kanssa, aikas lepposaa meininkiä kyllä tää viikko :)

Eipä mulla sitten sen kummallisempaa.. pientä hehkutusta tähän väliin, kun yleensä kaikki on niin ankeeta ja kamalaa;) Niin ja arvatkaa mitä, minä osasin nukkua viime yönä ja nukuin koko yön putkeen ja heräsin 10 minuuttia ennen kellon soimista.. edistystä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti