keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Kesäkuun kahdeksas

Keskiviikossa ollaan jo, jeee!!! Odotan viikonloppua kovasti, kun pidetään mun "läksärit" toisen Suomalais au pairin kanssa ja luvassa on kaikkea kivaa ohjelmaa!:)

Tänään on ollut taas iiiisi päivä, aamulla tunti töitä ja pian 7 tuntia lisää.. tai oikeastaan vaan 3, koska sitten on poikien aika mennä nukkumaan, eikä sitä voi oikeen työksi sanoa, kun hengailen huoneessani koneella, vai voiko? :D Skypettelin tänään pitkästä aikaa hyvän ystäväni kanssa, tulee aina niin hyvä fiilis kun pääsee juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia. Pian ei tosin tarvi enää skypeillä kun pääsee ihan oikeasti näkemään sen toisen. Voi kunpa aika menisi nopeaan, mulla on kova ikävä mun ystäviä!<3

Kävin iltapäivällä salilla ja kotiin tullessani heti ovelta tuli vastaan mieletön tuoksu.. hostisoäiti oli leiponut huomiset cupcaket ja arvatkaa tekikö mieli? Onneksi tiesin, että en voi syödä niistä yhtään. No myöhemmin kun M ja isoäiti C tekivät kuorrutuksia ja koristuksia he kysyivät, haluatko yhden, meillä on muutama ylimääräinen? Mutta mä pysyin tiukkana ja sanoin, että ei kiitos! Oon niin ylpeä itsestäni :D Ja tiedän, että huomenna, virallisena synttäripäivänä tulee kumminkin syötyä tarpeeksi herkkuja. Arvatkaa kuinka innoissaan muuten meidän synttärisankari on huomisesta, mahtaakohan se saada nukuttua lainkaan?:) Mun pitäisi vielä paketoida lahja mun upealla joululahjapaperilla, toivottavasti sitä on tarpeeksi :D

Hostäiti palaa ensi yönä kotiin, mikä on kyllä kiva juttu ja huomenna meitä häärääkin täällä sitten kolme aikuista eli saa nähdä minkälainen sekasorto päivästä tulee ja mitä kaikkea mun pitää tehdä :D Niin ja huomenna voin saada postaukseen vähän synttärikuviakin, jos oikeen hyvä tuuri käy. Pahoittelen, että mulla on niin minimalistisesti kuvia, mutta ei mun päivissä ole oikeen mitään kuvattavan arvoisia asioita, hah! Huomiseen :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti