torstai 30. kesäkuuta 2011

Kesäkuun vika!!!

Nonniin, nyt ollaan päästy vihdoin kesäkuun loppuun asti ja huomenna saadaankin nauttia ihanan aurinkoisesta heinäkuun ensimmäisestä päivästä, tai ainakin täällä meillä päin :)

Tänään oli tosi pitkä ja raskas päivä. Ensin K oli kirjoittanut mun aikatauluun työpäivän alkamisajan väärin ja heräsin sitten kaksi tuntia turhan aikaisin, no käytin sen sitten hyväkseni ja lähdin lenkille, mutta silti vähän harmitti kun olisi kerrankin saanut nukkua tosi pitkäään. Myöhemmin lähdin lasten kanssa kohti San Franciscoa lasten isän luo ja siellä sitten leikittiin, luettiin, piirreltiin ja käytiin ostamassa mulle uusi matkalaukku. Hintaa laukulla oli huikeat 30$, joten toivon sydämeni pohjasta, että se säilyy ehjänä Suomeen asti :D

Lasten isä oli yllättäen myöhässä sellaset puoli tuntia ja sitten sain juosta sen laukkuni kanssa pää kolmanteja jalkana, että ehdin viimiseen suoraan junaan, joka tulee tänne Berkeleyhyn. Ja junareissun jälkeen raahasin laukun vielä kotiin kävellen ja voin kertoa, että olin niiin poikki kun pääsin kotiin. Jos nyt olisin fiksu niin olisin jo nukkumassa, kun huomenna on herätys 6.30, mut vielä pitäisi siivota huone, pestä vähän pyykkiä ja teetäkin tekis mieli keittää :) Mä en vaan osaa koskaan mennä nukkumaan ajoissa, oon niin henkeen ja vereen iltaihminen ja voin kertoa, että toi huominen herätys, joka on muuten jo kolmas aikainen herätys tällä viikolla, vähän ketuttaa. Mä oon aamusin aina niin kiukkunen :D

Oon muuten tainnut unohtaa kertoa teille, että oon luvannut majoittaa yhden Suomalaisaupparin, joka on siis Seattlesta tänne meille perjantaista sunnuntaihin, eli jee mulla on viikonlopuksi seuraa ja pääsen vielä puhumaan suomea.. ja voi olla, että te rakkaat saatte jopa pitkästä aikaa jotain kuvia tänne :D Mutta joo, tällästä tänään.. mä meen nyt hoitamaan noita ihania hommia ja aloitan tärkeimmästä, eli meen siis laittamaan veden kiehumaan;) Ihanaa viikonloppua!<3

2 kommenttia: