lauantai 4. kesäkuuta 2011

Kesäkuun neljäs

Piti jo eilen illalla tulla kirjoittelemaan teille, mutta olin töiden jälkeen niin väsynyt etten kyennyt ajattelemaan enää järkevästi yhtään mitään. Eilinen päivä tuntui muutenkin kestävän ikuisuuden ja olin ihan hermona koko ajan, kiitos meidän 2v:een. Tuli kyllä entistä enemmän sellanen olo etten taidakkaan haluta koskaan omia lapsia, elämä ei ole enää mitään muuta kun joka aamu aikaisin heräämistä ja elämä pyörii vaan lasten ympärillä kokoajan, itsesi ja omat tarpeesi pitää jättää aina kakkos-tai jopa kolmossijalle tai unohtaa kokonaan. t. väsynyt Tiia, joka ei ole nukkunut 10 kuukauteen kunnolla!

Nukkumisesta puheen ollen, en osaa enää sitäkään. En edes sillon kun saisin! Iltaisin pyörin ainakin vähintään 2 tuntia ennen kun nukahdan ja sitten saatan herätä aamu kuudelta eikä väsytä yhtään, mutta jostain kummasta pari tuntia sen jälkeen alkaa väsyttämään ja sitten mennäänkin jossain ihme horroksessa loppupäivä, nice! Mä haluan osata taas nukkua ja voi pojat kuinka paljon toivoisinkaan, että pääsisin nukkumaan omaan sänkyyn tämän levitettävän kovan sohvahökötyksen sijaan! P.s äiti jos lue tätä niin muistakaa ostaa mulle uus petari ennen kun tuun takas, vanhaa kun ei enää ole olemassa!

Jaaha palataanpas tähän lauantai aamuun, kello on 8.30 aamulla ja kyllä minä olen jo hereillä, olen ollut jo pitkän aikaa! :D Tänään siis suunnitelmana raahata jollain ilmeellä noi laatikot postiin, en kyllä tiedä vielä miten kun laatikot itsessään on jo niin isoja, että mun on vaikea saada otetta niistä, saati sitten kun niissä on vielä parikymmentä kiloa painoa.. voi olla, että mua siellä postissa vähän nauretaan kun potkin laatikoita eteenpäin kun en ole kykeneväinen niitä kantamaan :D No kumminkin toivon, että saan ne lähetettyä ja etteivät ihanat postin tädit tyhjennä koko tiliäni! Sitten haluaisin kovasti salille, mutta toisaalta mun pitäis käydä ostamassa M:lle synttärilahja, joten en ole vielä ihan varma iltapäivän kulusta. Illalla mennään kavereiden kanssa illalliselle ja toivon, että tällä kerralla osaan syödä vähän jotain terveellisempää kun pizzaa;) Saa nähdä mihin ilta jatkuu illallisen jälkeen, suunnitelmat vähän auki vielä.. Mutta varmaa on, että illasta tulee kiva ja on ihanaa päästä taas hetkeksi ulos tästä talosta! :)

Palailen asiaan taas huomenna tai viimeistään maananataina, pakko ainakin tulla kertomaan, että paljon se pakettien lähettäminen oikeen maksoi! :D Ihanaa viikonlopun jatkoa teille!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti