torstai 9. kesäkuuta 2011

Kesäkuun yhdeksäs

Terveiset erittäin väsyneeltä Tiialta! Mä en ymmärrä oikeesti näitä mun nukahtamisongelmia, on niitä ennenkin ollut joo, mutta ei nyt ihan näin suurella mittakaavalla! Viime yönä tuli nukuttua sellaset 3 tuntia ja voin kertoa, että ei kyllä paljon naurata tässä vaiheessa päivää. Onko kellään hyviä vinkkejä miten saisi unenpäästä kiinni, auttaako lämmin maito oikeesti, pitääkö mun alkaa laskea lampaita? Oikeesti, auttakaa!! :D



Haha, päätin laittaa teille oikeen kuvankin, kun kerrankin mulla on viikolla oikeen meikkiäkin naamassa, oon yleensä niin laiska, että meikkailen vaan viikonloppuisin. Toisaalta sitten se on aina hurjan kivaa ja tuntuu enemmän spesiaalilta, kun meikkailu ei ole ihan jokapäiväistä :)

Pian hostäiti ja hostisoäiti + M palaavat koululta kotiin ja sitten alkaa illan juhlavalmistelut. Ihan hauska ilta on varmasti tulossa, mutta myös meluista, kun tähän pieneen taloon tulee sellaset parikymmentä henkilöä ja niistä puolet on lapsia. No tarvii toivoa, että sitten kun kello on yhdeksän ja lopetan "työt" oon niin uuvuksissa, että kaadun vaan suoraan sänkyyn ja nukahdan.. no toivoa sopii :D Tänään tai huomenna siis vielä tulossa kuvia ja lisää infoa synttäreistä:)

P.s nauttikaa niistä hemmekon helteistänne.. t. ei yhtään kateellinen Tiia, joka miettii, että koskahan se Seattlen kesä oikeesti mahtaa alkaa :D

2 kommenttia:

  1. Sun hiukset on ihan uskomattoman pitkät!!!

    VastaaPoista
  2. Nää, ne vaan näyttää kun on pää tollasessa vinoasennossa :)

    VastaaPoista