perjantai 10. kesäkuuta 2011

Kesäkuun kymmenes

Vihdoin ja viimein hyvin nukuttu yö takana. Ihanaa kun oli energiaa lähteä salille ja treenata täysillä..olikohan eilisellä syöpöttelypäivälläkin kenties jotain tekemistä kyseisen asian kanssa, hah :D No nyt ollaan jo myöhäisiltapäivässä ja vieläkin on energiaa jäljellä, ainakin vähän;)

Hostisä lähetti viestiä, että hänen lentonsa on myöhässä ja sun nyt sitten tarvitsee työskennellä myöhempään, sori! No mähän taas sanoin, että ei sovi, mulla on jo suunnitelmia ja mua tullaan hakemaan 8.30, eli jouduin siis pilaamaan hostäitini iltasuunnitelmat ja hän tulee nyt sitten päästämään mut vapaalle. Mä vihaan näitä meidän aikataulusotkuja, mutta en aio olla aina se, jonka pitää kärsiä jos joku toinen on myöhässä, varsinkin kun mulla on enää 2 viikonloppua Seattlessa jäljellä. En useinkaan laita itseäni etusijalle ja oon ollut joustava monena viikonloppuna, joten nyt on mun vuoro päästä vapaalle :)

Tänään on muuten ollut ihan normi päivä eli ei mitään ihmeellisyyksiä. Luvassa olisi seuraavaksi pyykinpesua ja poislaittoa, sekä sitten illallisen tekemistä.

Huomenna mennään suomikoulun pesäpallotapahtumaan, jossa voi kuulemma ostaa karjalanpiirakoita ja lihapiirakoita ja kaikkia ihania herkkuja + osallistua arvointoihin ja voittaa Suomipalkintoja, jipii!! Ja sitten mennään käymään yhdessä nordic kaupassa, jossa siis myydään kaikkia pohjoismaiden herkkuja, saas nähdä mitä sieltä löytyy! :) Vähän harmittaa kun on luvattu sadetta koko viikonlopuksi, mutta ei mahda mitään, aion silti pitää hauskaa ja nauttia viimisistä päivistä täällä! Ihanaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti