sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Kesäkuun viides

Ja niin se viikonloppu on taas lopuillaan ja mua väsyttää niiiin kovasti, kun ei osaa nukkua niin ei osaa nukkua :D

Eilinen loppupäivä sujui kivoissa merkeissä, mentiin syömään yhteen paikkaan, joka oli järven rannalla, ihan mielettömän kauniit maisemat ja itse paikkakin oli tosi upea. Kyseessä oli siis seafood ravintola ja maisteltiin mm. mustekalaa, katkarapuja ja jotain kolmasta kalaa, jonka nimestä mulla ei ole hajuakaan. "Tiia tykkätkö tosta?" "No enhän mä ees tiedä mitä se on???" Hyvää se kumminkin oli, tarvis varmaan alkaa vähän kartuttamaan näitä ruokasanastoja, etenkin noiden kalojen osalta :D Ravintolan jälkeen mentiin vielä katsomaan uusin pirates of caribbean, mutta tarvii kyllä sanoa, että olin lievästi pettynyt siihen.

Tänään oltiin aamupalalla taas samassa tutussa aamupalapaikassa. Listalta löytyy vaikka mitä ihanuuksia, mutta mä otan aina vaan sitä samaa, chai teetä ja kaurapuuroa kokojyväleivän kera, se on vaan niin parhautta!<3 Aamupalan jälkeen mentiin hakemaan M:n synttärilahja, nyt on sitten operation-peli odottamassa mun vaatekaapissa, toivottavasti M tykkkää, itse ainakin muistan pitäneeni pelistä kovasti kun oli nuorempi:)

Tulin piipahtamaan välillä kotona ja lähdin northgate mallille katsomaan kameraa ja nyt mulla on kuulkaa uusi Nikonin pikkukamera kotona!<3 Myyjä jaksoi kehua mun aksentin maasta taivaisiin ja kyseli varmaan miljoona kysymystä Suomesta.. hei mä oon ostamassa nyt kameraa, mulla olis jotain kysyttävää sulta :D Ainoa juttu mikä vähän epäilyttää tossa kamerassa on se, että siinä on kosketusnäyttö ja pelkään, että menetän hermoni sen kanssa, koska ainakin vielä oon aika hakusessa sen kanssa. No eiköhän se siitä sitten, kun vaan treenailee.

Nyt on sitten isoimmat asiat hoidettu, tai asiat joihin mun tarvi kuluttaa eniten rahaa, eli pakettien lähetys ja kameran osto, oon aika happy, että niistä ei tarvitse enää murehtia! :)
Huomenna taas uusi ja erilainen viikko edessä, kun hostäiti lähtee ja grandma kurvaa paikalle, olisipa mulla rento viikko luvassa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti